Telia tv,huonoa palvelua


Moro.

 

Otin  vähän aikaa sitten Viasat Urheilu tilalle Viasat Kulta paketin.

Ensinnäkin,Pyromanen elokuvan sijasta näkyy NatGeo Wild ohjelmaa ja vähän väliä tulee elokuvista virhekoodeja.Tuntuu kuin aloittelija olisi suunnitellut ja toteuttanut Telia Tv:n.

Elokuvien määrä oli pettymys,muutama hassu elokuva,eikä niissäkään montaa katseltavaa ja miksi niissä ei ilmoiteta koska elokuva poistuu ja miksi siellä ei ole samat elokuvat kuin tv:stä tulee? 


5 kommenttia

Katsoitko kirjastosta tuota pyromanen elokuvaa vai? Testasin tuolta visat film kirjastosta niin siellä ainakin oikea elokuva lähti pyörimään. Mutta tietenkään ei mitään virhekoodeja saa siellä tulla. Noista kannattaa ilmoittaa häiriöilmoituksiin vaikka telia.fi omien sivujen kautta niin voivat tutkia. Kannattaa laittaa tarkat tiedot elokuvista ja virhekoodeista niin helpottaa tutkimista. Meiltä ei hirveesti voida vaikuttaa mitä elokuvia siellä kirjastoissa on vaan ne tulee suoraan ohjelmantuottajilta.

Minulla on on myös Viasat kulta. Totaalisen surkea. Elokuvat pätkii jne. Ohjelmatarjonta ja tekninen toimivuus Telialla on ala-arvoista vs. Elisa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Moikka @Jussiganes ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan!


 


Onko sinulla TeliaTV digiboksi kytkettynä modeemiisi langattomasti vai verkkokaapelilla? Entäpä mikä Telian Smart-modeemeista sinulla on käytössäsi? Mikäli käytössäsi on langaton verkkoyhteys, niin tarkistaisitko, että onhan laite kytketty 5GHz langattomaan verkkoon. Jos mahdollista niin kannattaa testata toimiiko palvelu paremmin verkkokaapelilla, jotta selviää aiheuttaako mahdollisesti langaton verkkoyhteys ongelmia digiboksille.

Minulla on Telialta 2 digiboxia, joista toinen langattomassa verkossa ja toinen kiinteässä yhteydessä modeemiin. Eroa ei huomaa. Molemmat toimii yhtä huonosti.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Jussiganes@  kirjoitti:

Minulla on Telialta 2 digiboxia, joista toinen langattomassa verkossa ja toinen kiinteässä yhteydessä modeemiin. Eroa ei huomaa. Molemmat toimii yhtä huonosti.


 




Onko sinulla liittymässäsi mikä perusnopeus? Jos samaan aikaan on yhteydessä muita laitteita jakamassa yhteyttä, niin saattaa tulla hämminkiä esim. 8M:n nopeuksissa.  Oletko ollut yhteydessä tästä Häiriöilmoituksiin

Vastaa