Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tinke65
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia tv,huonoa palvelua

Moro.

 

Otin  vähän aikaa sitten Viasat Urheilu tilalle Viasat Kulta paketin.

Ensinnäkin,Pyromanen elokuvan sijasta näkyy NatGeo Wild ohjelmaa ja vähän väliä tulee elokuvista virhekoodeja.Tuntuu kuin aloittelija olisi suunnitellut ja toteuttanut Telia Tv:n.

Elokuvien määrä oli pettymys,muutama hassu elokuva,eikä niissäkään montaa katseltavaa ja miksi niissä ei ilmoiteta koska elokuva poistuu ja miksi siellä ei ole samat elokuvat kuin tv:stä tulee? 

5 vastausta
JuhaHyv
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 38 custom-general.kudos
  • 215 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Katsoitko kirjastosta tuota pyromanen elokuvaa vai? Testasin tuolta visat film kirjastosta niin siellä ainakin oikea elokuva lähti pyörimään. Mutta tietenkään ei mitään virhekoodeja saa siellä tulla. Noista kannattaa ilmoittaa häiriöilmoituksiin vaikka telia.fi omien sivujen kautta niin voivat tutkia. Kannattaa laittaa tarkat tiedot elokuvista ja virhekoodeista niin helpottaa tutkimista. Meiltä ei hirveesti voida vaikuttaa mitä elokuvia siellä kirjastoissa on vaan ne tulee suoraan ohjelmantuottajilta.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Jussiganes
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minulla on on myös Viasat kulta. Totaalisen surkea. Elokuvat pätkii jne. Ohjelmatarjonta ja tekninen toimivuus Telialla on ala-arvoista vs. Elisa.

AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Moikka @Jussiganes ja tervetuloa Telia Yhteisöön keskustelemaan!

 

Onko sinulla TeliaTV digiboksi kytkettynä modeemiisi langattomasti vai verkkokaapelilla? Entäpä mikä Telian Smart-modeemeista sinulla on käytössäsi? Mikäli käytössäsi on langaton verkkoyhteys, niin tarkistaisitko, että onhan laite kytketty 5GHz langattomaan verkkoon. Jos mahdollista niin kannattaa testata toimiiko palvelu paremmin verkkokaapelilla, jotta selviää aiheuttaako mahdollisesti langaton verkkoyhteys ongelmia digiboksille.

Jussiganes
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minulla on Telialta 2 digiboxia, joista toinen langattomassa verkossa ja toinen kiinteässä yhteydessä modeemiin. Eroa ei huomaa. Molemmat toimii yhtä huonosti.

 

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 206 custom-general.kudos
  • 840 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@Jussiganes  kirjoitti:

Minulla on Telialta 2 digiboxia, joista toinen langattomassa verkossa ja toinen kiinteässä yhteydessä modeemiin. Eroa ei huomaa. Molemmat toimii yhtä huonosti.

 


Onko sinulla liittymässäsi mikä perusnopeus? Jos samaan aikaan on yhteydessä muita laitteita jakamassa yhteyttä, niin saattaa tulla hämminkiä esim. 8M:n nopeuksissa.  Oletko ollut yhteydessä tästä Häiriöilmoituksiin