Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
PeeAaaa
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia tv ios vikakoodi. Cv14 72403

Vikakoodi pomppaa näytölle muutaman sekunnin jälkeen leffan käynnistämisestä

 

ei pysty katsomaan ainakaan HBO eikä Cmore kirjastoja

 

laite ipad mini ja olen asentanut telia tv:n uudestaan - ei auttanut

 

 

 

 

6 vastausta
Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

@PeeAaaa, onko väliä mitä ohjelmaa yrität katsoa noista kirjastoista vai tuleeko kaikissa tuo sama virhekoodi? Toimiiko muut kanavat ja kirjastot kuitenkin normaalisti? Olisiko sinulla joku toinen laite missä voisit testata vielä kirjastoja?

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

PeeAaaa
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Terve

 

pystyn katsomaan c more live tv kanavia

ja kirjastoista ainoastaa telia tv:n alla olevat lähtevät pyörimään

 

Mutta siis HBO ja C More kirjastoista en voi katsoa ohjelmia.

En tällähetkellä sellaisiakaan, mitä muistan tällä laitteella ( iPad )aiemmin katsoneeni.

parin sekunninjälkeen tulee tuo mainittu virheilmoitus.

 

PC:llä en ole kokeillut

laajakaistaboksin kautta pystyn katsomaan telkkarista myös em. kirjastoja.

 

 

 

 

PeeAaaa
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Android puhelimessa kirjastot näkyvät OK

 

 

EmmaTe
Telialainen
Telialainen
  • 9 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Hei @PeeAaaa! Ompa ikävä vika! Vika vaikuttaa jäävän tuon iPadin puolelle, ja tästä olisi hyvä olla meidän häiriöilmoituksiin yhteydessä, tästä saat yhteyden heihin. Omilla sivuilla chat palvelee 24/7, tai tarvittaessa voit soittaa 020 690 400 ma-pe 8-20, la 9-1630 (mpm/pvm).

PeeAaaa
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vika on jollakin tapaa yhteydessä tekstitykseen.

 

 

mikäli sovelluksen tekstityskieli on asetettu niin tekstitettyjä ohjelmia ei voi katsoa.

 

Kun sovelluksen asetuksista ottaa tekstityksen kokonaan pois, käynnistyy ohjelmien katselu ilman virheilmoitusta. Ja ilman tekstitystä.

Kun leffa pyörii voi tekstityksen aktivoida näytön oikesta alakulmasta. Ohjelma näkyy tekstityksen kanssa.

 

Tämä täytyy toistaa jokaisen ohjelman kohdalla. Asetus sivulta tekstitystä ei voi pistää päälle.

 

onko kenelläkään tarkempaa kuvausta mitä tuo vikakoodi oikein kertoo/tarkoittaa

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

@PeeAaaa, voitko jättää meille häiriöilmoituksen vaikkapa täältä, niin selvitetään mistä vika johtuu. Kyseisellä virhekoodilla ei ole sen tarkempaa merkitystä, kuin että toisto ei vain onnistu.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7