Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tuti60
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia tv ja virhekoodit 723 sekä 711

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Avasin telkkarin ja ruutuun tuli ilmoitus: "Videontoistovirhe. Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelma uudelleen. Virhekoodi: 723". Koko koko toosa ei inahtanut minnekään päin. Tehdasasetuksen jälkeen lähetykset pätkii, ainakin YLE1 ja YLE2 sekä National Geographic, ei Areenassa tai Netflisissä. Tänään otin puhelimen töpseli irti seinästä sekä sähköt pois koko kodista, sitten näytti virhekoodia 711.

(QLED telkkari hankittiin kesällä, myöhemmin elokuussa ostimme Telialta uuden UHD-digiboxin, Arris VIP5305W, jonka jälkeen kuva parani huomattavasti. Ja nyt reilun 3 kk:n päästä alkoi telkkarissa sekä ääni että kuva pätkimään.)

Ongelmanratkaisun ja neuvon pitäisi olla mahdollisimman yksinkertainen sekä selkeä, koska olen noviisi näissä asioissa.

2 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2506 custom-general.kudos
  • 3860 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Tuti60 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Kokeile digiboksin resetointia :

 

5305-MALLIN DIGIBOKSI (UHD)

  1. Katkaise virta pois digiboksista irroittamalla virtajohto laitteen takaa.
  2. Kytke virtajohto takaisin ja pidä samanaikaisesti digiboksin päällä olevaa nappia pohjassa. Odota, kunnes etupaneelin valo lopettaa vilkkumisen ja muuttuu punaiseksi.
  3. Lopeta napin painaminen ja paina kaukosäätimen INFO-nappia, kun "Tervetuloa Telia TV -palveluun" tulee näkyviin.
  4. Ruudulle aukeaa System-valikko.

  1. Valitse REMOVE SOFTWARE ja paina OK.
  2. Digiboksi varmistaa vielä poiston kysymyksellä, valitse YES ja paina OK.
  3. Navigoi nuolinäppäimillä kohtaan EXIT ja paina OK.
  4. Valitse valikosta SAVE AND REBOOT ja paina OK.
  5. Homma on valmis! Digiboksi käynnistyy nyt uudestaan. Syötä Telia TV -käyttäjätunnus ja -salasana laitteen käynnistyessä uudestaan tarvittaessa.
#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Tuti60
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ongelmia oli lähtökohtaisesti noin tusina. Ei ollut Telia TV-käyttäjätunnusta ja salasanaa tiedossa (miehen nimissä), jostain syystä "luulin", että ne on molemmat kymmennumeroisia 😮 . Ja sitten, etten tiennyt mikä on modemi ja mikä digiboxi. Elokuisesta kuitista, joka kuin ihmeen kaupalla on säilynyt, löytyi teksti, että tuon mustan pyörylän nimi on digiboxi, ei modemi. Pieniä "toosia" löytyy yhteensä neljä, olohuoneesta ja makkarista. Sitten, että mä en tiedä, mikä noista kolmesta telkkarin vieressä digiboxin takana olevista johdoista on virtajohto. Siinä kun on (peräti 🙂 ) kolme vierekkäistä reikää, joissa jokaisessa on johto kiinni. Digiboxin päällä olevan nappulan ymmärsin. Kiitos, kaiken "hikoilemisen" jälkeen Telia tv toimii nyt 🙂  Mies sai sen toimimaan ilman käyttäjätunnusta ja salasanaa. Nekin osattiin vasta äsken laittaa uusiks pankkitunnuksia käyttäen. Nyt on käyttäjätunnus ja uusi salasana tallessa. Aaahh, ihanaa on tietotekniikka. Terv. Noviisi