Telia tv:n kautta ei pääse telkkarilla nettiin?

  • 26 November 2018
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Telkkarin kautta ei avaa netti sivuja. Tulee vain palvelinta ei löydy. Ongelma jatkunut arriksen saapumisesta asti.

Digiboksina uusi arris ja seinässä vanha inteno ei edes resetoidu.

Noin viikko sitten (20.11-18) soittelin telia helppiin noin tunnin. Mitään järkevää ei saatu aikaiseksi, muuta kuin minulle lasku.

Helpistä lupailtiin soittoa vikapuolelta seuraavalle päivälle ja mahdollista laitevaihtoa, mutta ei kuulu mitään.

Pitäisikö irtisanoa sopimus?

Perusteena ettei palveluntuottaja pysty toimittamaan palvelua sopimuksen mukaisesti, jolloin ei pitäisi olla irtisanomisaikakaan määräaikaisen sopimuksen päättymiseen asti vaan heti.

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Moikka @jonssi13 ja tervetuloa Telian Yhteisöön. 

 

Harmillista kuulla ettei Helpistä laitettu yhteydenottopyyntö ole tavoittanut häiriöilmoituksia. Tällä hetkellä soitamme noin päivän viiveellä soittopyyntöjä. Asiakas tietoihisi en pääse täältä yhteisöstä käsiksi, joten pystyisitkö ottamaan meihin yhteyden Telian etusivun alareunasta löytyvän chatin kautta, niin saadaan sinulle laitevaihto tehtyä.

Vastaa