Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jonssi13
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia tv:n kautta ei pääse telkkarilla nettiin?

Telkkarin kautta ei avaa netti sivuja. Tulee vain palvelinta ei löydy. Ongelma jatkunut arriksen saapumisesta asti.

Digiboksina uusi arris ja seinässä vanha inteno ei edes resetoidu.

Noin viikko sitten (20.11-18) soittelin telia helppiin noin tunnin. Mitään järkevää ei saatu aikaiseksi, muuta kuin minulle lasku.

Helpistä lupailtiin soittoa vikapuolelta seuraavalle päivälle ja mahdollista laitevaihtoa, mutta ei kuulu mitään.

Pitäisikö irtisanoa sopimus?

Perusteena ettei palveluntuottaja pysty toimittamaan palvelua sopimuksen mukaisesti, jolloin ei pitäisi olla irtisanomisaikakaan määräaikaisen sopimuksen päättymiseen asti vaan heti.

 

1 vastaus
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Moikka @jonssi13 ja tervetuloa Telian Yhteisöön. 

 

Harmillista kuulla ettei Helpistä laitettu yhteydenottopyyntö ole tavoittanut häiriöilmoituksia. Tällä hetkellä soitamme noin päivän viiveellä soittopyyntöjä. Asiakas tietoihisi en pääse täältä yhteisöstä käsiksi, joten pystyisitkö ottamaan meihin yhteyden Telian etusivun alareunasta löytyvän chatin kautta, niin saadaan sinulle laitevaihto tehtyä.