03-06-2017 15:34
Telia tv:n tallennus on ihan *******a! Ominaisuudesta veloitetaan erikseen 2,48 euroa kuussa (muut operaattorit eivät tätä maksua peri!), tallenteita ei voi järjestellä erikseen kansioihin joka helpottaisi esimerkiksi sarjojen jaksojen löytymistä, tallenteet säilyvät surkeat 90 päivää eli vajaa kolme kuukautta (muilla operaattoreilla kaksi vuotta) eikä tallennus-ominaisuutta ole kunnolla päivitetty vuosiin! Ilmeisesti palvelun kehittäminen ei paljoa kiinnosta. Täällä on kuitenkin maksavia asiakkaita, jotka kaipaisivat kehitystä!
20-02-2019 08:59
Tallennuksesta puheen ollen.
Tämä info digiboksista löytyi Telian sivuilta ja jäi hieman vaivaamaan:
"Tallennuspalvelulla tallennat kaikkia maksuttomia kanavia, ja voit tallentaa vaikka jokaista kanavaa yhtäaikaisesti"
Voiko joku vahvistaa "jokaista kanavaa yhtäaikaisesti"
20-02-2019 10:38
@wheeler@ kirjoitti:
Tallennuksesta puheen ollen.
Tämä info digiboksista löytyi Telian sivuilta ja jäi hieman vaivaamaan:
"Tallennuspalvelulla tallennat kaikkia maksuttomia kanavia, ja voit tallentaa vaikka jokaista kanavaa yhtäaikaisesti"
Voiko joku vahvistaa "jokaista kanavaa yhtäaikaisesti"
Itsellä on aiptv ja Telia TV sovellus käytössä. Tuossa sovelluksessa voi tallentaa jokaista kanavaa yhtäaikaa, joilla on tallennusmahdollisuus verkkoon ainakin 🤔
20-02-2019 11:09
kolmeVUOTTA ILMOTELTU MITÄÄ EI TAPAHDU
20-02-2019 12:06
@JoonasLam@ kirjoitti:
@KALKKUT@ kirjoitti:Taas vedettii höplästä menin ottaa sen uhd myyjä sano et verkko tallennus hd onnistuu ei onnistu telia ei saa mitää valmiiks elisalla ollu jo 3 vuotta ei voi kun ihmetellä telian touhuja
Verkkotallennusta ei ole HD:na vielä meidän palvelussa.
Ihan mielenkiinnosta että miksi ei ole? Onko tarkoitus saada myytyä enemmän kovalevyjä vai säästää tilaa?
20-02-2019 12:41
Valitettavasti syvempiä perusteluita ei tälle ole antaa, mutta asia on tiedostettu meillä kyllä. Palaamme varmasti tähän, kunnes uutta tietoa on tarjolla.
Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*