Telia tv tallennuksia ei voi toistaa

  • 7 October 2021
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Jos laitan jatkuvan tallennuksen päälle netin kautta niin sitä ei voi katsoa tietokoneelta sovelluksen kautta. Tallenne näkyy sovelluksessa mutta sitä ei voi  toistaa. Tulee liitteen mukainen ilmoitus.


 



Edit MinnaLN: täsmennetty otsikkoa ja upotettu kuva.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@rekyl  kirjoitti:

Jos laitan jatkuvan tallennuksen päälle netin kautta niin sitä ei voi katsoa tietokoneelta sovelluksen kautta. Tallenne näkyy sovelluksessa mutta sitä ei voi  toistaa. Tulee liitteen mukainen ilmoitus.


 



Edit MinnaLN: täsmennetty otsikkoa ja upotettu kuva.




Telia TV-palvelussa jatkuvan tallennuksen osalta pystyt katsomaan Telia TV -sovelluksen kautta tallenteita. Selaimen kautta se ei tällä hetkellä onnistu, mistä kyseinen kuva on otettu, ei sovelluksesta. Tämä tilanne on tiedossamme ja korjauksen alla. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Hei!

Anteeksi väärästä infosta. Tosiaankin sovelluksen kautta toimii (kännykkä) mutta SELAIMEN kautta (tietokone) ei.


@rekyl  kirjoitti:

Hei!


Anteeksi väärästä infosta. Tosiaankin sovelluksen kautta toimii (kännykkä) mutta SELAIMEN kautta (tietokone) ei.




Ei se mitään! Tosiaan korjaustoimiin on ryhdytty tuon ongelman kanssa, että tallenukset eivät näy sen selaimen kautta. Toivottavasti saadaan tämä pian kuntoon!

Vastaa