Telia viihde käyttäjätunnus ja salasana ei toimi

  • 4 September 2018
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Hei!

Yritin telia tv digiboksin kautta vuokrata elokuvaa. Olin unohtanut pinkoodin, yritin tilata uuden (varmaan yritetty nyt 3pv aikana 20krt). Txt-viesti tuli ihan normaalisti perille, mutta siinä oleva pinkoodi ei toimi. 

Löysin sitten vanhan pinkoodin ja huomasin, että se on aivan sama, kuin tämä "uusi".

Asiaa on yritetty eilen maanantaina ja tänään hoitaa chatin kautta tuloksetta, edes heidän lähettämä pinkoodi ei toimi, koska se on edeleen SAMA?! 

Tein kaikki mahdolliset kommervenkit ja resetoin jopa digiboksin kahteen otteeseen tänään illalla. Kirjauduin myös digiboksilla palvelusta ulos.

Lopputuloksena: En pysty kirjautumaan sisään, koska minulla olevat tunnukset eivät toimi, pinkoodi ei toimi, mikään ei toimi.

(ja joo olen yrittänyt myös käyttäjätunnusta resetoida chatistä saamalla linkillä, mikä valitti vaan "ei ole ehtojen mukainen".

Hienona ehdotuksena, että jonotappa chatissa seuraavana päivänä tai soita vikapalveluun.

 

Saisko ne tunnukset ja salasanan ja pinkoodin tätä kautta??

(alkaa loppukäyttäjällä kamelin selkä katkeamaan, eikä kiinnostusta ole kyllä jonotella enää missään, ehkä mahdollisesti kilpailijan tiskillä tällä tahdilla)


1 kommentti

@Bored91, jopas on ollut hankaluuksia tuon kanssa... Harmi kyllä täällä emme voi käsitellä asiakastietoja, joten jos voisit kuitenkin vielä olla chatin kautta yhteydessä häiriöilmoituksiin, niin saadaan kyllä kaivettua oikeat tunnukset.

Vastaa