@kiisseli67 kirjoitti:
@Krisu754 kirjoitti:
TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.
mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.
Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).
Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔
Tuosta sormenjälkitunnistuksesta muutama huomio. Sovellukseen kirjauduttaessa aluksi täytyy kirjautua vahvalla tunnistautumisella, jonka jälkeen sovelluksen tilin asetuksista voi ottaa sormenjälkitunnistuksen käyttöön. Sen jälkeen, jos sovelluksen sulkee ja avaa uudelleen, voi käyttää sormenjälkitunnistusta. Jos kuitenkin sovelluksesta kirjautuu ulos ja avaa sen sitte sitten uudelleen, joutuu kirjautumaan sisään vahvalla tunnistautumisella uudelleen.
Sormenjälkitunnistusta ei ole täten tarkoitettu tunnistautumiseen sovellukseen kirjauduttaessa vaan sovelluksen tietojen suojaukseen sitä käytettäessä kirjautumisen jälkeen.