Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66623
Kirjoituksia 179985

TeliaPayssä maksun rekisteröitymisongelmia



TeliaPayssä maksun rekisteröitymisongelmia

Krisu754
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

TeliaPayssä maksun rekisteröitymisongelmia

1/7

TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.

 

mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.

Vastaa
0 tykkäystä
6 vastausta

JoonasLam
Moderaattori
Viestejä 517 kpl

2/7

Moi @Krisu754 ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön 🙂

Telia Pay -sovelluksessa oli syyskussa ongelmaa maksun kirjautumisessa luottotilille, mutta nämä pitäisi olla kohdistettu jo manuaalisesti. Jos sinulla on kuitenkin joku suoritus, joka ei ole mennyt perille, pyytäisin olemaan vielä maksutietojen kanssa asiakaspalveluumme yhteydessä, jota kautta suorituksen kohdistaminen voidaan hoitaa kuntoon. Kuten todettua niin nuo syyskuun suoritukset pitäisi ollakin jo kunnossa, mutta en pysty sanomaan tilannettasi varmaksi näkemättä asiakastietojasi, joten tästä pyydän siksi vielä asiakaspalveluumme olemana yhteyksissä, jos ongelmaa olet vielä havainnut suorituksissa.

Vastaa
0 tykkäystä

kiisseli67
Lady
Lady
Viestejä 3 496 kpl

3/7

@Krisu754  kirjoitti:

TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.

 

mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.


Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).

Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔

Vastaa
0 tykkäystä

JoonasLam
Moderaattori
Viestejä 517 kpl

4/7

@kiisseli67  kirjoitti:

@Krisu754  kirjoitti:

TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.

 

mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.


Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).

Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔


Tuosta sormenjälkitunnistuksesta muutama huomio. Sovellukseen kirjauduttaessa aluksi täytyy kirjautua vahvalla tunnistautumisella, jonka jälkeen sovelluksen tilin asetuksista voi ottaa sormenjälkitunnistuksen käyttöön. Sen jälkeen, jos sovelluksen sulkee ja avaa uudelleen, voi käyttää sormenjälkitunnistusta. Jos kuitenkin sovelluksesta kirjautuu ulos ja avaa sen sitte sitten uudelleen, joutuu kirjautumaan sisään vahvalla tunnistautumisella uudelleen.
 

Sormenjälkitunnistusta ei ole täten tarkoitettu tunnistautumiseen sovellukseen kirjauduttaessa vaan sovelluksen tietojen suojaukseen sitä käytettäessä kirjautumisen jälkeen.
Vastaa
0 tykkäystä

kiisseli67
Lady
Lady
Viestejä 3 496 kpl

5/7

@JoonasLam  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti:

@Krisu754  kirjoitti:

TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.

 

mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.


Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).

Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔


Tuosta sormenjälkitunnistuksesta muutama huomio. Sovellukseen kirjauduttaessa aluksi täytyy kirjautua vahvalla tunnistautumisella, jonka jälkeen sovelluksen tilin asetuksista voi ottaa sormenjälkitunnistuksen käyttöön. Sen jälkeen, jos sovelluksen sulkee ja avaa uudelleen, voi käyttää sormenjälkitunnistusta. Jos kuitenkin sovelluksesta kirjautuu ulos ja avaa sen sitte sitten uudelleen, joutuu kirjautumaan sisään vahvalla tunnistautumisella uudelleen.
 

Sormenjälkitunnistusta ei ole täten tarkoitettu tunnistautumiseen sovellukseen kirjauduttaessa vaan sovelluksen tietojen suojaukseen sitä käytettäessä kirjautumisen jälkeen.

@JoonasLam näin olen tehnyt, mutta se ei ole toiminut Telia Pay sovelluksessa. Minun Teliassa toimii hyvin. Kyseessä Samsung Galaxy S9, Android 10 ja kaikki päivitykset viimeisimmät 🤔

Vastaa
0 tykkäystä

JoonasLam
Moderaattori
Viestejä 517 kpl

6/7

@kiisseli67  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti:

@Krisu754  kirjoitti:

TeliaPayssä on ollu pian pari kuukautta ongelmia maksun rekisteröitymisissä.. Eikä vikaa näemmä saada edelleenkään kuntoon, mulla itselläni on yksi 1,5kk takainen suoritus jäänyt vähentämättä saldosta. Aina kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä sanovat "Vika on tiedostettu ja sitä ollaan korjaamassa." pian kuukauden. Voisi miettiä mahtaako olla ammattilaisia asiassaan. Chattipalvelut ovat surkeita täällä tässä asiassa.

 

mutta olkaa varovaisia teliapayn suhteen, ettette joudu huijatuksi.


Jos ottaa käyttöön e-laskun heti kun ensimmäinen paperilasku on tullut, niin Telia Pay on rekisteröinyt maksun jopa heti seuraavana päivänä. Minä otin e-laskun käyttöön pankin sivuilla maksettuani ensimmäisen paperilaskun (tilaa e-lasku luki siellä).

Sitten lyhensin luottoa muutaman päivän päästä samalla viitekoodilla niin maksu rekisteröityi Telia Pay sovellukseen jo seuraavana päivänä. Ainut huono puoli minulla on ollut Telia Pay sovelluksessa se että sinne pitää kirjautua joka kerta erikseen eli hyväksy sormenjälkitunnistus ei toimi oikein 🤔


Tuosta sormenjälkitunnistuksesta muutama huomio. Sovellukseen kirjauduttaessa aluksi täytyy kirjautua vahvalla tunnistautumisella, jonka jälkeen sovelluksen tilin asetuksista voi ottaa sormenjälkitunnistuksen käyttöön. Sen jälkeen, jos sovelluksen sulkee ja avaa uudelleen, voi käyttää sormenjälkitunnistusta. Jos kuitenkin sovelluksesta kirjautuu ulos ja avaa sen sitte sitten uudelleen, joutuu kirjautumaan sisään vahvalla tunnistautumisella uudelleen.
 

Sormenjälkitunnistusta ei ole täten tarkoitettu tunnistautumiseen sovellukseen kirjauduttaessa vaan sovelluksen tietojen suojaukseen sitä käytettäessä kirjautumisen jälkeen.

@JoonasLam näin olen tehnyt, mutta se ei ole toiminut Telia Pay sovelluksessa. Minun Teliassa toimii hyvin. Kyseessä Samsung Galaxy S9, Android 10 ja kaikki päivitykset viimeisimmät 🤔


No jopas jotakin. Testasin äsken omalla Note 10+ niin sillä tuo toimi ok 🤔 Koetetaanpa kysellä tästä lisää, jos voisi olla jotain laitekohtaista ongelmaa tai muuta mystisempää taustalla. 

Vastaa

ReOlivia
Yhteisömanageri
Viestejä 471 kpl

7/7

Sain vastauksen nyt sormenjälkitunnistuksen toimimattomuuteen. Testien mukaan se pitäisi toimia tuolla puhelimella. On mahdollista, että tunnistus on mennyt ns. lukkoon kun se on epäonnistunut muutaman kerran ja sormenjälkitunnistus on otettava uudelleen käyttöön. 

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.