TeliaTV & CMORE-tarjousjaksot (aidot kanavat vs. nettipalvelut)

  • 17 September 2022
  • 6 kommenttia
  • 24 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Moi!

Olen TeliaTV ja laajakaista ja puhelinliittymäasiakas - ja nyt taas kiekkoliigan alla tuli Telia-puh.liittymän haltijoille tarjous, että saa CMOREa kuukauden 0e + sit jatkossa jotenkin maksullisena....

 

Ihmettelen vaan sitä, että miksi ihmeessä TeliaTV-palvelun aidot (ja vastaavat) CMORE-kanavat ei tuohon tarjoukseen kuulu, vaikka siis ko. palvelunkin asiakas olen??  Nyt siis pitää etsiä ja availla noita hiton CMORE-kuvakkeita ja lisätä liikennettä muutenkin ruuhkaisilla nettilinjoilla, kun TeliaTV tarjoisi samat asiat suoraan perinteisinä kanavina....

 

Eniten tuskastuttaa web-nettikanavien ja -appien raivostuttavat rekisteröitymiset, kirjautumiset ja erinäisten koodien syöttötarve - siis vain kanavien näkyville saamiseksi!  Miksi TeliaTV-asiakkaita kyykytetään???

 

 


6 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Koska tämä kehitys on mennyt siihen, että suurinosa ihmisistä katsoo sisältöä suoratoistopalvelusta koska sieltä sitä voi katsoa aina silloin kun se katsojalle sopii. Tämä kehitys on jo menny aika pitkälle niin sitä ei voi enää vastustaa vaikka kuinka yritää. Kehitystä ei voi pysäyttää tai hidastaa.

 

Olen itse tyytyväinen suoratoistopalveluihin ja katson sieltä mielellään sitä sisältöä sieltä silloin kun itselleni sopii.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@Antsa92  kirjoitti:

Koska tämä kehitys on mennyt siihen, että suurinosa ihmisistä katsoo sisältöä suoratoistopalvelusta koska sieltä sitä voi katsoa aina silloin kun se katsojalle sopii. Tämä kehitys on jo menny aika pitkälle niin sitä ei voi enää vastustaa vaikka kuinka yritää. Kehitystä ei voi pysäyttää tai hidastaa.

 

Olen itse tyytyväinen suoratoistopalveluihin ja katson sieltä mielellään sitä sisältöä sieltä silloin kun itselleni sopii.


Näinhän se menee. Itsellenikin ns. lineaarinen TV on hyvä lisä suoratoistopalveluille, kun ei niin kauan sitten se on ollut vielä toisinpäin. 😉>

 

Tämä toki muistaen se fakta, että nettiyhteys ei ole aina vakaa. Saati edes, että kelvollinen nettiyhteys olisi yhtäläisesti saatavilla kaikkialla Suomessa.

 

Vielä kyllä tarvitaan kumpaakin vaihtoehtoa ja kuka tietää miten kauan. 🙂> 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Noh - ainaki ite kattelen noi urheilulähetykset ihan suorana oli jakelukanava mikä tahansa... 🙂>

 

Enkä tuossa tarkoita, etteikö nettilinjatkin saisi aueta muttaettä miksi niitä perinnekanavien avaamisia pantataan...

...saas nährä jaksaako joku palstaisäntä tähän heittää mitään...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@DigiHate  kirjoitti:

Noh - ainaki ite kattelen noi urheilulähetykset ihan suorana oli jakelukanava mikä tahansa... 🙂>

 

Enkä tuossa tarkoita, etteikö nettilinjatkin saisi aueta muttaettä miksi niitä perinnekanavien avaamisia pantataan...

...saas nährä jaksaako joku palstaisäntä tähän heittää mitään...


Joo, urheilut ja uutiset ovat vielä sellaisia joita tulee katsottua suorana. Tosin se suora lähetys voi olla TV-kanavan sijaan myös Yle Areena, MTV Katsomo tms.

 

Luulisin, että C Moren eri paketteja saa Telialta liittymäasiakkaat ilmaisjaksoina ja muita edullisemmin juuri sen takia, että ovat vain suoratoistopalveluina?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Kyllähän suoratoistopalveluista (C More, Viaplay ja Ruutu) voi katsoa urheilua, uutisia yms. suorana lähetyksenä. Myös linenaariset TV kanavat löytyy C Moren sekä Ruudun suoratoistopalveluista mutta ne on maksumuurin takana. Myös YLE:n TV kanavat löytyy YLE Areenasta ja niitä voi katsoa ilmaiseksi. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

@Antsa92  kirjoitti:

Kyllähän suoratoistopalveluista (C More, Viaplay ja Ruutu) voi katsoa urheilua, uutisia yms. suorana lähetyksenä. Myös linenaariset TV kanavat löytyy C Moren sekä Ruudun suoratoistopalveluista mutta ne on maksumuurin takana. Myös YLE:n TV kanavat löytyy YLE Areenasta ja niitä voi katsoa ilmaiseksi. 


Nimenomaan näin. Mutta lineaari-TV tai "aito" TV-kanava termeillä minä ymmärrän aikaan sidotun tv-ohjelmien katsomisen (silloin kun ohjelma esitetään) lisäksi, että niitä katsotaan kaapeli- tai antenniverkossa. 🙂>

 

https://www.is.fi/digitoday/art-2000008550105.html

Vastaa