[Ratkaistu] Postit eivät lähde yritysliittymästä

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Käytössä Soneran Easy Access 1/512 yhteys.
Sähköpostien lähetys on toiminut moitteettomasti, kunnes nyt on tullut parina päivänä kyseinen viesti.


Tehtävä XXX@xxx.fi - Lähetys raportoi virheen (0x800CCC69) : Palvelin vastasi: 550 mail not accepted from blacklisted IP address [88.194.27.190]

Lähtevänä postipalvelin on mail.inet.fi
portti:25
ei salauksia tai autentikonteja


Kyseinen ip-osoite on hakujen perusteella oman modeemini ulkoinen ip.

Missä vika?

2 kommenttia

Yritysliittymissämme, kuten käytössäsi olevassa Easy Access -littymässä, lähtevän postin palvelimena voi käyttää smtp.tele.fi -palvelintamme.

Kannattaa muuttaa lähtevän postin palvelimeksi smtp.tele.fi ja testata viestien lähetystä uudelleen.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asia korjaantui.
Kiitos

Vastaa