Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Slidekitaristi
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

TeliaTV tallennus alkaa kesken tai ei tallenna ollenkaan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi! Viime aikoina on esiintynyt ongelmaa TeliaTV:n kanssa - esim. AVA -kanavalta tallennettu "Lemmen viemää" ei ala alusta vaan tallennus alkaa n. puolesta välistä ohjelmaa. Toisinaan on käynyt myös niin, että vaikka ohjelma on ajastettu (REC-kuvake näkyy ohjelmatiedoissa) ei ko. ohjelma kuitenkaan ole tallentunut.

Missäköhän lienee vika?

3 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 125 custom-general.kudos
  • 655 custom-general.replies
  • 61 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Slidekitaristi ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

 

Onko käytössäsi Telia TV:n digiboksi vai tallennatko ohjelmia puhelimen sovelluksella tai kenties tietokoneen selaimella? Onko ohjelman tallennus alkanut siis ohjelman puolestavälistä vai voitko kelata tallennuksen alkuun ja nähdä koko lähetyksen sitten? 

Asetatko tallennukset samasta laitteesta, kuin mistä katsot tallennusta vai onko käytössäsi digiboksi ja esim. tablet tai puhelin Telia TV-sovelluksella?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
Slidekitaristi
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Meillä on Telian toimittama Harris vip4032 ja tallennamme ohjelmat verkkoon. 
Vika on ilmennyt jo jonkin aikaa. Kaikkein ärsyttävin on se, kun varmasti ohjelmoitu tallennus ei olekaan tallentunut.

Kaikki ohjelmoinnit tehdään siis tuon TeliaTV sovelluksen kautta.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Slidekitaristi  kirjoitti:

Meillä on Telian toimittama Harris vip4032 ja tallennamme ohjelmat verkkoon. 
Vika on ilmennyt jo jonkin aikaa. Kaikkein ärsyttävin on se, kun varmasti ohjelmoitu tallennus ei olekaan tallentunut.

Kaikki ohjelmoinnit tehdään siis tuon TeliaTV sovelluksen kautta.


Ottaisitko yhteyttä niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin. Sinulta löytyykin jo hyviä esimerkkejä, näistä olisi hyvä olla mahdollisimman tarkat tiedot: Kanava, kellonaika, mikä ohjelma, jota yrität nauhoittaa ja mitä tapahtuu. Saadaan tutkittua näillä esimerkeillä asiaa tarkemmin.

Edit: Esimerkkien lisäys