Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kushluk
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

TeliaTv joka päivä pimeänä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikähän ongelmana, kun katoaa kuva Teliatvstä?

Digiboxina Arris VIP5305 ja on piuhalla kiinni reitittimessä. 

Elikkäs, tapahtuu seuraavaa. 

Kuvaa ei ole. Kaukosäätimellä menun kautta asetuksiin. Järjestelmä ja sieltä uudelleenkäynnistys. Kaksi kertaa pitää tehdä sama, että kuva tulee näkyviin. 

Tai vaihtoehtoisesti. Piuha irti, 10 sek nappi pohjassa, infonappia, remove software. Exit without saving. Jompikumpi tapa käyttöön ja kuva tulee näkyviin toisen yrittämisen jälkeen. 

Yleensä siis aamulla pitää tehdä ed.mainitut. Tosin kuva katoaa suht usein myös suorasta juoksusta, eli kesken ohjelman kuva pysähtyy, kanavanvaihto ja ei muuta ku restartia taas. Tekee tuon joka ikinen päivä.

 

Missähän voisi vika olla?

1 vastaus
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 605 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kushluk  kirjoitti:

Mikähän ongelmana, kun katoaa kuva Teliatvstä?

Digiboxina Arris VIP5305 ja on piuhalla kiinni reitittimessä. 

Elikkäs, tapahtuu seuraavaa. 

Kuvaa ei ole. Kaukosäätimellä menun kautta asetuksiin. Järjestelmä ja sieltä uudelleenkäynnistys. Kaksi kertaa pitää tehdä sama, että kuva tulee näkyviin. 

Tai vaihtoehtoisesti. Piuha irti, 10 sek nappi pohjassa, infonappia, remove software. Exit without saving. Jompikumpi tapa käyttöön ja kuva tulee näkyviin toisen yrittämisen jälkeen. 

Yleensä siis aamulla pitää tehdä ed.mainitut. Tosin kuva katoaa suht usein myös suorasta juoksusta, eli kesken ohjelman kuva pysähtyy, kanavanvaihto ja ei muuta ku restartia taas. Tekee tuon joka ikinen päivä.

 

Missähän voisi vika olla?


Ongelma voisi johtua heikosta yhteydestä reitittimmen ja boksin välillä tai reitittimelle tulevasta yhteydestä.

 

Toimiiko netti normaalisti muilla laitteilla ja millaista nopeutta yhteys tarjoaa laitteillesi?

Oletko kerennyt kokeilla resetointia suorittaa myös reitittimelle?

 

Jos näistä keinoista ei ole apua tai olet niitä jo kokeillut niin suosittelen sinua jättämään meille häiriöilmoituksen Minun Telian kautta.