Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian toimimattoman digiboksin vaihto ja palvelusta maksaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko oikein että yli vuoden pyyntöjen jälkeen saisimme uuden digiboksin kun edellinen ei toiminut.  Mutta  olemme siitä kumminkin  maksaneet koko ajan. Ei saada hyvitystä  eikä  liittymän katkaisuun suostuta!!??? On jumalauta käsittämätöntä toimintaa!

 

 

 

Edit AaTanja: otsikkoa muokattua kuvaavammaksi.

 

45 vastausta
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei vastausta?? Eli onx tää telian yleislinja? Huijataan rahat pois ja sit ei vastata ja jätetään asia hoitamatta????

 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 6171 custom-general.kudos
  • 5821 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Ei vastausta?? Eli onx tää telian yleislinja? Huijataan rahat pois ja sit ei vastata ja jätetään asia hoitamatta????


Anteeksi, mutta mihin kysymykseen haluat vastauksen? Meillä loppuu konstit, kaikki mitä me voimme sinua yleisellä tasolla auttaa, on käytetty.

Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kysymykset löytyy viesteistä. Ja noi teidän  konstit ei toimi! Niin ei voi ku ihmetellä miksi tälläistä asiaa  ei saada hoidettua???? Ja millä oikeudella esim. minun telia ei vastaa???

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 6171 custom-general.kudos
  • 5821 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Kysymykset löytyy viesteistä.


En huomaa mitään uusia kysymyksiä. Kaikkiin ollaan vastattu, sen mukaan mitä me voimme asioita yleisellä tasolla kommentoida. Kuten aiemmin todettu jo muutaman kerran, niin täällä annamme yleisiä neuvoja. Kaikki on jo annettu, pajatso on tyhjä.

 


@Spuke1  kirjoitti:

Niin ei voi ku ihmetellä miksi tälläistä asiaa  ei saada hoidettua????


Samaa ihmettelen myös minä, tämä on sinänsä yksinkertainen asia. Jos jossain on vikaa ja sen todetaan olevan meidän puolella niin laitamme kyllä asian kuntoon.

 


@Spuke1  kirjoitti:

Ja millä oikeudella esim. minun telia ei vastaa???


Vastaa varmasti, harmillisesti nyt on ollut jo hyvän aikaa ruuhkaa joka tuo viivettä vastaamiseen.

Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yli 2 viikkoa mennyt. Ei mitään vastausta!! Ei edes siihen mihin haasteen voi laittaa???? Koska muuta ratkaisua ei jää.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 6171 custom-general.kudos
  • 5821 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Yli 2 viikkoa mennyt. Ei mitään vastausta!! Ei edes siihen mihin haasteen voi laittaa???? Koska muuta ratkaisua ei jää.


23.1. kirjoitin näin:


@TeroRe  kirjoitti:

Jos tosiaan haluat oikeustoimet käynnistää niin itse ottaisin yhteyttä joko kuluttajaneuvojaan tai omaan lakimieheen. He neuvovat miten lähteä asiaa edistämään.