Kirjoitettu
23-11-2021
19:31
Muokattu
24-11-2021
08:44
AaTanja
Onko oikein että yli vuoden pyyntöjen jälkeen saisimme uuden digiboksin kun edellinen ei toiminut. Mutta olemme siitä kumminkin maksaneet koko ajan. Ei saada hyvitystä eikä liittymän katkaisuun suostuta!!??? On jumalauta käsittämätöntä toimintaa!
Edit AaTanja: otsikkoa muokattua kuvaavammaksi.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
27-03-2022 16:14
Ei vastausta?? Eli onx tää telian yleislinja? Huijataan rahat pois ja sit ei vastata ja jätetään asia hoitamatta????
28-03-2022 10:22
@Spuke1 kirjoitti:
Ei vastausta?? Eli onx tää telian yleislinja? Huijataan rahat pois ja sit ei vastata ja jätetään asia hoitamatta????
Anteeksi, mutta mihin kysymykseen haluat vastauksen? Meillä loppuu konstit, kaikki mitä me voimme sinua yleisellä tasolla auttaa, on käytetty.
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
28-03-2022 11:57
Kysymykset löytyy viesteistä. Ja noi teidän konstit ei toimi! Niin ei voi ku ihmetellä miksi tälläistä asiaa ei saada hoidettua???? Ja millä oikeudella esim. minun telia ei vastaa???
28-03-2022 12:04
@Spuke1 kirjoitti:
Kysymykset löytyy viesteistä.
En huomaa mitään uusia kysymyksiä. Kaikkiin ollaan vastattu, sen mukaan mitä me voimme asioita yleisellä tasolla kommentoida. Kuten aiemmin todettu jo muutaman kerran, niin täällä annamme yleisiä neuvoja. Kaikki on jo annettu, pajatso on tyhjä.
@Spuke1 kirjoitti:
Niin ei voi ku ihmetellä miksi tälläistä asiaa ei saada hoidettua????
Samaa ihmettelen myös minä, tämä on sinänsä yksinkertainen asia. Jos jossain on vikaa ja sen todetaan olevan meidän puolella niin laitamme kyllä asian kuntoon.
@Spuke1 kirjoitti:
Ja millä oikeudella esim. minun telia ei vastaa???
Vastaa varmasti, harmillisesti nyt on ollut jo hyvän aikaa ruuhkaa joka tuo viivettä vastaamiseen.
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista
31-03-2022 19:08
Yli 2 viikkoa mennyt. Ei mitään vastausta!! Ei edes siihen mihin haasteen voi laittaa???? Koska muuta ratkaisua ei jää.
01-04-2022 13:51
@Spuke1 kirjoitti:
Yli 2 viikkoa mennyt. Ei mitään vastausta!! Ei edes siihen mihin haasteen voi laittaa???? Koska muuta ratkaisua ei jää.
23.1. kirjoitin näin:
@TeroRe kirjoitti:Jos tosiaan haluat oikeustoimet käynnistää niin itse ottaisin yhteyttä joko kuluttajaneuvojaan tai omaan lakimieheen. He neuvovat miten lähteä asiaa edistämään.
Tero, Yhteisömanageri
Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista