Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 36 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian toimimattoman digiboksin vaihto ja palvelusta maksaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko oikein että yli vuoden pyyntöjen jälkeen saisimme uuden digiboksin kun edellinen ei toiminut.  Mutta  olemme siitä kumminkin  maksaneet koko ajan. Ei saada hyvitystä  eikä  liittymän katkaisuun suostuta!!??? On jumalauta käsittämätöntä toimintaa!

 

 

 

Edit AaTanja: otsikkoa muokattua kuvaavammaksi.

 

9 vastausta
AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 175 custom-general.kudos
  • 413 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1 kävitkö tilannetta lävitse meidän häiriöpuolen tai asiakaspalvelun kanssa, ja millaisia perusteita sait? Yleensä kaupanpurkutilanteessa, tai sellaista asiakkaan pyytäessä, käydään aika perusteellisesti kyseisen osoitteen tilannetta ja olosuhteita läpi huomioiden kaikki palvelut, mitä sinne on ollut tilattuina.

 

Tokihan tuo kuulostaa äkkiseltään tosi kurjalta tilanteelta, mutta uskon taustalta löytyvän syitä, mitkä selittää asiaa. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 36 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo,kaikki käyty läpi chatit ja tekninen tuki antoi ainoastaan neuvoksi irroittakaa piuhat digiboxista, pitäisi toimia. Ei auttanut. Minun Telia ei varsinkaan toimi!! Jättävät vastaamatta tai pyörittelevät samoja asioita jotka on käsitelty jo monta kertaa. Aivan luokatonta asiakaspalvelua! Ei tällänen toiminta voi olla laillista.  Ja tosiaan yli vuosi  mennyt ja maksettu siitä ettei tuote toimi. Eli miten tässä sais asiakas oikeutta ja hyvitystä???

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 834 custom-general.kudos
  • 1195 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Joo,kaikki käyty läpi chatit ja tekninen tuki antoi ainoastaan neuvoksi irroittakaa piuhat digiboxista, pitäisi toimia. Ei auttanut. Minun Telia ei varsinkaan toimi!! Jättävät vastaamatta tai pyörittelevät samoja asioita jotka on käsitelty jo monta kertaa. Aivan luokatonta asiakaspalvelua! Ei tällänen toiminta voi olla laillista.  Ja tosiaan yli vuosi  mennyt ja maksettu siitä ettei tuote toimi. Eli miten tässä sais asiakas oikeutta ja hyvitystä???


Varsin erikoinen tilanne jos vuoden ajan on samasta asiasta täytynyt olla toistuvasti yhteydessä, ja nyt vasta tilanne on ratkennut ja uusi boksi on lähetetty. Ilman asiakastietoja (joita ei täällä Yhteisössä käsitellä) en harmi kyllä pääse tarkemmin selvittelmään että mitä kaikkea tuossa on vuoden aikana tapahtunut. onko pyydetty testaamaan jotain erityisiä toimenpiteitä ja ilmoittamaan niistä meille tai miten asiaa on hoidettu. Tarvittaessa voit toki tehdä aiheesta reklamaation Minun Telia -sivujen kautta, jos sellaista ei ole vielä tehty. Näin saat ainakin "viimeisen sinetin" asialle ja varmistuksen onko tuossa toimittu oikein. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 36 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No ei sitä boxia ole vielä saatu,ja niin kuin sanoin yritetty saada apua  ja uusi  boxi tuloksetta. Ja toi minun Telia on just se linkki missä  tätä asiaa ei ole saatu ratkaistua. Aivan asiatonta  meininkiä.  Eli onko oikeustoimet ainoo ratkaisu?? Vai mihin teliassa  voi reklamoida jossa oikeesti asia ratkaistaan. Tässä on yli vuoden maksettu siitä ettei tuote toimi!!

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 100 custom-general.kudos
  • 403 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

No ei sitä boxia ole vielä saatu,ja niin kuin sanoin yritetty saada apua  ja uusi  boxi tuloksetta. Ja toi minun Telia on just se linkki missä  tätä asiaa ei ole saatu ratkaistua. Aivan asiatonta  meininkiä.  Eli onko oikeustoimet ainoo ratkaisu?? Vai mihin teliassa  voi reklamoida jossa oikeesti asia ratkaistaan. Tässä on yli vuoden maksettu siitä ettei tuote toimi!!


Oliko sinulle kuitenkin laitettu uusi digiboksi tilaukseen, kun olet ollut meihin yhteydessä ja kertonut, että nykyinen ei toimi? Ehdottomasti kyllä korjataan asiat, jos jotain häiriötä laitteilla esiintyy ja tarvittaessa vaihdetaan tuo digiboksi uuteen. Voit siis laittaa meille viestiä Minun Telian kautta, esimerkiksi jättämällä viestin lomakkeella tai asioimalla chatissa. Täältä löydät yhteystietomme ja siellä myös ohje jättää viesti kirjautuneena Minun Teliaan. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 36 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Siis vielä kerran! Minun Telia ei vastaa viesteihin tai  sitten siirtää vastuun muualle. Todeĺla surkeeta asiakaspalvelua! Chatit kokeiltu, niin kuin olen pari kertaa jo ilmoittanut. Eli MISTÄ saa oikeesti apua  ja hyvitystä??? Nyt suora vastaus. Kiitos! Täs on yli vuoden maksut kyseessä!!!

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 685 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Siis vielä kerran! Minun Telia ei vastaa viesteihin tai  sitten siirtää vastuun muualle. Todeĺla surkeeta asiakaspalvelua! Chatit kokeiltu, niin kuin olen pari kertaa jo ilmoittanut. Eli MISTÄ saa oikeesti apua  ja hyvitystä??? Nyt suora vastaus. Kiitos! Täs on yli vuoden maksut kyseessä!!!


Suora vastaus on että asian pystyy hoitamaan asiakaspalvelumme, joko puhelimitse tai chatissa

Telia TV -laitteissa on takuu voimassa niin kauan kuin sinulla palvelu on meiltä käytössä, eli jos niissä ilmenee jotakin vikaa niin lähetämme sinulle uudet toimivat laitteet postissa. Tämän ei siis pitäisi olla missään nimessä tämän hankalampi tapaus hoitaa. Millaista vikaa sinulla on siinä digiboksissa ja ylempänä varmistan vielä että olihan sinulle siis nyt uusi boksi jo tulossa? Tai kun kerroit että asiakaspalvelussa siirretään vastuu muualle, niin mitä siellä tarkemmin ottaen sanotaan?

 

Jos laitteissa ilmenee vikaa, niin monesti ensimmäisenä ensiapuna ohjeistammekin digiboksin resetoinnin tai piuhojen irroittamisen seinästä. Jos tästä ei ole ollut apua ja kyseessä on nimenomaan laitevika, niin toki vaihdamme laitteen kuten ylempänä olemme kertoneetkin. Nyt tosiaan kun en näe mitään tarkempia asiakastietojasi tai mitä asiakaspalvelussa on kanssasi keskusteltu, niin enempää en pysty edes veikkailemaan mikä tilanne tässä on taustalla ettei laitetta ole jo vaihdettu. Vastauksen tähän sinun pitäisi tosiaan saada asiakaspalvelusta. Todella harmi kuulla ettei palvelu ole toiminut sinulla vuoteen. Ei ole tietenkään meidänkään edun, tai tarkoituksemme mukaista että palvelu on toimimattomana! 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

Spuke1
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 36 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo,todeĺla mystistä ja raivostuttavaa ettei saa asiakaspalvelua eikä uutta boxia ! Yhtä mystistä on myös ettei täältäkään saa oikein apua. Mikä siinä on niin vaikeeta ottaa selvää mistä johtuu näin törkeä meininki? Olette kumminkin samaa konsernia. Aika paljon mennyt rahaa tyhjästä! Eikä mistään saa apua. 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 834 custom-general.kudos
  • 1195 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Täällä yhteisössä niin me kuin muutkin Yhteisön jäsenet voimme kommentoida asioita yleisellä tasolla. Asiakastietoihin pääsy ja sitä kautta asian tarkempi selvittely vaatii aina asiakkaan luotettavan tunnistamisen ja sitä ei tässä kanavassa ole mahdollista tehdä. Tästä syystä sinusta varmaan tuntuukin että täältä ei saa apua, koska emme pääse tarkemmin selvittämään mitä kanssasi on keskusteltu ja kuinka asiaa on hoidettu.

Kuten @SannaMKoo tuossa aiemmin vastasikin niin asiakaspalvelu joko puhelimessa tai chatissa on se taho joka sinut voi tunnistaa, ja sen myötä selvittää mitä tässä on tehtävissä. Jos olet chatin kautta asiaa hoitanut etkä koe että saat sieltä apua jota tarvitset, niin suosittelen että soitat meille ja kollega käy asian puhelimitse kanssasi läpi. Miltä tämä kuulostaa? 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More