Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian toimimattoman digiboksin vaihto ja palvelusta maksaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko oikein että yli vuoden pyyntöjen jälkeen saisimme uuden digiboksin kun edellinen ei toiminut.  Mutta  olemme siitä kumminkin  maksaneet koko ajan. Ei saada hyvitystä  eikä  liittymän katkaisuun suostuta!!??? On jumalauta käsittämätöntä toimintaa!

 

 

 

Edit AaTanja: otsikkoa muokattua kuvaavammaksi.

 

45 vastausta
ReOlivia
Moderaattori
Moderaattori
  • 338 custom-general.kudos
  • 594 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Niin, harmillisesti nyt tämän vallitsevan tilanteen vuoksi tuo ruuhkatilanne on kestänyt jo jonkin aikaa. Kysyn uudelleen: Oletko laittanut meille viestiä chatissa vai omien sivujen viestikeskuksesta? En jotenkin pysty uskomaan, etteikö meiltä saisi asiakaspalvelua kun chat kuitenkin on auki vuorokauden jokaisena hetkenä. Toivoisin, että pystyisit asiallisesti keskustelemaan. Keuhkoamalla tämä asia ei yhtään selkene tähän suuntaan, ei täällä Yhteisössä eikä oikeastaan missään muussakaan kanavassa.


| Telia Yhteisön moderaattori | Käytössä Apple iPhone 12 | Kiinnostunut sarjoista ja elokuvista |
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kaikki käyty läpi chatit,tekniset tuet ja varsinkin minun telia käyttäytyy todella törkeästi. Ja yli vuoden!! Eli pistää keuhkomaan!! Aivan luokatonta toimintaa! Rahastus kyllä toimii! Ei tää enää todellakaan ole laillista!

Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No niin, tilanne edelleen sama. Ja nyt vielä minun telia ei vastaa kysymyksiin ollenkaan!! Tää on niin rikollista toimintaa että menee rosikseen. Ei pysty millään!! Käsittää tällästä !!

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 246 custom-general.kudos
  • 563 custom-general.replies
  • 32 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

No niin, tilanne edelleen sama. Ja nyt vielä minun telia ei vastaa kysymyksiin ollenkaan!! Tää on niin rikollista toimintaa että menee rosikseen. Ei pysty millään!! Käsittää tällästä !!


Etkö siis ole saanut viesteihisi mitään vastausta? Tällä hetkellä vallitsevan tilanteen vuoksi asiakaspalvelumme on ruuhkautunut, eli vastauksiin saattaa kulua normaalia pidempi aika. Yhteydenotto saattaa tulla myös puhelimitse, jos tarvitsemme lisätietoja tai asia on selkeämpi käydä läpi keskustelemalla. 

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 11 | Sarjat ja elokuvat | YOUNITE
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ihan oikeasti,lue noi viestit! Tätä sontaa on jatkunut yli vuoden!!! Oletteko kimpassa noitten kanssa jotka eivät auta? Käsitättämätöntä!!!!

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 246 custom-general.kudos
  • 563 custom-general.replies
  • 32 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

Ihan oikeasti,lue noi viestit! Tätä sontaa on jatkunut yli vuoden!!! Oletteko kimpassa noitten kanssa jotka eivät auta? Käsitättämätöntä!!!!


Olen ketjun toki lukenut, mutta pyysinkin sinulta tarkennusta onko siis viesteihisi vastattu lainkaan. Vaikka siellä on nyt normaalia pidempi vastausaika, niin jokaiseen kyllä vastataan. Olemme sinulle jo tuoneet sen esille, että täällä Yhteisössä ei meillä ole sinua tämän enempää mahdollista auttaa. 

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 11 | Sarjat ja elokuvat | YOUNITE
Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No miksi tää on sitten olemassa???? Eli mistään telian linkistä ei saa apua?? Tämäkö linjaus? Eikös se ole laitonta laskuttaa tuotteesta joka on rikki ja uutta ei saa??? Pitääkö ******* poliisi  pyytää???

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 6128 custom-general.kudos
  • 5800 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Spuke1  kirjoitti:

No miksi tää on sitten olemassa????


Luethan tämän kommentin vielä ajatuksella läpi, kirjoitin sen 23.1.

 

Luethan myös muut kommentit ja neuvot vielä uudemman kerran läpi, mitä ollaan sinulle tässä annettu. Olen pahoillani mutta täällä julkisessa netissä emme voi sinua tämän enempää auttaa.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti vastasi kysymykseesi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!

Sepkup
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 36 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletko soittanut siitä numerosta mikä on Telialla kirjattu liittymän yhteysnumeroksi. Huomasin sen aikoinaan kun yritin peruuttaa kanavapakettia, pitää soittaa siitä numerosta mikä on Telialle ilmoitettu. Jos hoitaa eri numerosta, eivät muuta mitään tietoa.

 

Spuke1
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 56 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä, ja kaikki kanavat mitä telialla on (mistä PITÄIS  saada) apua,niin ei mitään! Ei  pysty millään käsittää,mikä tän *******uksen tarkoitus  on????