Hei @ericrose Hyvä kun otit asian esille ja puheeksi
Laitevaihto ei ole siis ratkaissut alkuperäistä yhteyshäiriötä, eli tätä täytyy tutkia vielä tarkemmin. Kerrotko vielä laitteistasi ja kytkentätavoista tarkemmin, onko kaikki laitteet langattomasti yhteydessä vai langattomasti ja verkkokaapelin avulla? Katkeaako yhteys kaikilta laitteilta samaan aikaan?
Laitteet, mitä asiakkaalle myymme/lähetämme on todettu toimiviksi ja luotettaviksi laitteiksi. Ei ole normaalia, että laitteita joutuisi päivittäin käynnistämään uudestaan. Kohdallasi tämä häiriön juurisyytä on vielä tutkittava tarkemmin. Oletko ollut uudelleen jo yhteydessä meidän häiriöilmoituksiin? Omien sivujen chat:ssa on näppärää selvittää asiaa.
Arte -kanavan audiosta täytyy kysyä apuja, siitä palataan asiaan myöhemmin!