Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Modeemipatkii
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Thomson TG789 reititin, päivitys jäi päälle

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Uutena Sonera Viihde asiakkaana kolmatta päivää toiminut reititin alkoi lauantaina päivittää, nyt vain virta-valo vilkkuu ja upgrade-valo palaa. Päivitys on nyt kestänyt yli 12 h, resetoinnilla eikä virran sammuttamisella ole mitään vaikutusta. Reititin ei ole myöskään kanto alueella siihen eilen vielä kytkeytyneenä olleiden laitteiden mukaan. Soneran automaatti ei yllättäen kyennyt auttamaan, olisikohän täällä tietoa?
5 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4434 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yhdistä kaapelilla kiinni ja kokeile päästä reitittimen hallintaan. Saako päätelaitteesi IP-osoitteen reitittimen DHCP palvelulta automaattisesti?

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Modeemipatkii
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei pääsee langallakaan nettiin, Sonera avustaja ei ratkaissut ongelmaa. Modernia ikäänkuin ei ole muka olemassakaan.
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4434 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Päivitys epäonnistui... Eikä firmistä voi ajaa käsin itse tohon laitteeseen... Laitoit varmaan vikailmoituksen jo?

 

Maanantaina sitten käsittelee sitä sitten ja varmaan lähettää uuden Thompsonin.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
KalleHa
Telialainen
Telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 148 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Koitithan pitää tuota modeemin reset-nappia noin 30 sek pohjassa? Jos tuo upgrade-valo jää edellen vain sinisenä palamaan, eikä modeemi saa mitään yhteyttä niin ota yhteyttä vikapalveluumme joko soittelemalla 0206 90101 tai jättämällä Omilta sivuilta palvelupyyntö niin saadaan vika selvitykseen.

Modeemipatkii
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jäi lopullinen tilanne kertomatta. Upgrade-valo tosiaan paloi koko ajan lauantai iltapäivästä maanantai aamuun. Pidin reset-nappulaa painettuna 30 sekuntia ja välillä laitoin modeemista virrankin pois, mutta mikään ei auttanut. Lopulta päivitys meni kuitenkin läpi ja silloin maanantai aamuna modeemi toimi normaalisti (ja on senkin jälkeen toiminut). Eli homma on nyt kunnossa, mutta kummallinen oli vika.