Toistuva tallennus ainoastaan telian laajakaistalla

  • 22 April 2020
  • 4 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Törmäsin todella yllättävään rajoitukseen. Minulla oli aiemmin Telia digiboxi Telian laajakaistalla. Tällöin  toistuva tallennus web-selaimella onnistui. Muutin alueelle jossa Telian laajakaistaa ei ole saatavilla ja vaihdoin pelkkään Telian TV Digiboxiin. Yllättäen web-selaimella tapahtuva tallennus ei ole enää mahdollista.

 

Chatti Telian tuen kanssa ja minulle väitettiin "kirkkain silmin" että tuon on tekninen rajoitus, web-selaimella tapahtuvaa tallennusta ei voi teknisesti toteuttaa jos digiboxissa ei ole käytössä Telian laajakaista. Kuulostaa siltä että Telian kannattaisi palkata joku osaava koodari joka pystyy korjaamaan moisen ongelman.


4 kommenttia

Tällä hetkellä asia on niin, että jatkuvatallennus on mahdollista asettaa ainoastaan Telia TV digiboksille, joka on yhdistettynä meidän kiinteään laajakaistaan. Kuitenkin jatkuvatallennus on odotettu ominaisuus myös muille Telia TV-alustoille ja tämä on meillä kehitteillä.

Jatkuva tallennus toimi Digiboxin ollessa toisen operaattorin laajakaistassa niin kauan kuin minulla oli Telia laajakaistasopimus edellisessä asunnossa. Vaikuttaa vahvasti siltä että kun laajakaistasopimus Telian kanssa loppui, käännettiin joku bitti päälle joka estää telia.fi/tallennus web sivulle kirjautumisen.

Odotan kovasti Telian vastausta tuohon ristiriitaan. Valitettavasti Telian työntekijät ovat täällä saaneet muutettua mustankin valkoiseksi. 

@gnitset@  kirjoitti:

Jatkuva tallennus toimi Digiboxin ollessa toisen operaattorin laajakaistassa niin kauan kuin minulla oli Telia laajakaistasopimus edellisessä asunnossa. Vaikuttaa vahvasti siltä että kun laajakaistasopimus Telian kanssa loppui, käännettiin joku bitti päälle joka estää telia.fi/tallennus web sivulle kirjautumisen.




Kyse ei ole siitä, että ominaisuus erikseen estettäisiin. Tällä hetkellä se vaatii toimiakseen Telia TV digiboksi laajakaistalla yhdistelmän. Jatkuvien tallennuksien tuki ollaan kuitenkin tuomassa myös Telia TV digiboksille ja Telia TV-sovellukselle. Pysytään kuulolla! :smileyhappy:

Vastaa