Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
katijan_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tototv

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Täällä Turussa ei Tototv ole näkynyt koko päivänä. Olisi kiva tietää missä vika? Eilen illalla viimeksi katsoimme Tototv:tä ja näkyi vallan mainiosti.
6 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 735 custom-general.kudos
  • 4508 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
TotoTV on marraskuun bonuskanava ja siksi ei enään näy...

(kanava vapaasti katsottavissa 3.11 – 1.12)
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
katijan_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Meillä Tototv on ihan ostettu ja maksettu ja silti se ei näy vieläkään!
katijan_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi Soneran asiakkaille ei kerrota vikatilanteista? On sähköpostia, Facea, Twitterii...niin ei, mistään et saa infoa että missä vika ja miksi. On se niin vaikeeta.....
olkitu
Kunniajäsen
  • 735 custom-general.kudos
  • 4508 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tee tässä tapauksessa vikailmoitus Soneran omilta sivuilta.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei katijan,

Maksukanavien avautumisessa oli viikonloppuna ongelmaa ja todennäköisesti tämäkin vika liittyy siihen. Valtuutin nyt korttisi vielä uudestaan, joten jätä laite muutamaksi tunniksi päälle. Jos kanavat ei lähde näkymään, kannattaa laitteelle tehdä tehdasasetusten palautu ja kanavahaku uudelleen. Vian jatkuessa ota yhteyttä vikapalveluumme, niin saadaan ongelma tarvittaessa korjaukseen.

Näistä laajemmista häiriöistä tiedotamme häiriötiedotteissamme.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
katijan_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Koitin soittaa tänään vikapalveluun ja asiakaspalveluun, sieltä ei vastattu.
Otin kortin pois televisiosta kuin myös kortinlukijan, laitoin takaisin televisioon, ei tulosta.
Meillä ollut Tototv n. kaksi vuotta.