Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jonsku95
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tuleeko Netflix Telian digiboksiin?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onkohan toi netflix nyt ikinä tulossa telia digiboksiin? Kovasti kyl vastaillaan että tulossa on mutta kukaan ei tee yhtään mitään. Tolla digiboksilla on ainoastaan 1 sovellus jota tulee käytettyä, eli YouTube. Turhin ostos ikinä.. Ja jännä kuinka niin usea on toivonut netflixiä mut mitään ei tapahdu, kuinkahan monta vuotta sitäkin saa odottaa. Kunhan saan kaiken maksettua telialle nii varmaa on että mä en palaa asiakkaaksi enää ikinä tälle firmalle. 

 

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.

19 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2495 custom-general.kudos
  • 3858 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toivottavasti Netflix sovellus tulee tuolle uudemmallekin digiboksille. Tällä vanhemmalla Arriksella toimii kyllä tosi hyvin ja ainakin nyt hd-tasoisena ei edes huomaa että kuvanlaatua on laskettu koronan takia.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 259 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moikka @jonsku95 !

 

Tällä hetkellä Netflixin sovellusta ei ole saatavilla meidän uusimmalla digiboksilla. Neuvottelut Netflixin kanssa ovat käynnissä, jotta tuo sovellus digiboksillemme saataisiin. Digiboksiltamme löytyy paljon muutakin, esimerkiksi leffavuokraamo, jonka kautta pääset vuokraamaan leffan suoraan kotisohvalta.


Tämä vastaus onkin mennyt kokonaan ohitse, mutta laittoi oikein ääneen nauramaan. Ensiksi tuollainen copy-paste vastaus, joka ei vastaa mihinkään ja päälle täysin typerä ja tilanteeseen sopimaton markkinointi.

jonsku95
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mikkooks@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Moikka @jonsku95 !

 

Tällä hetkellä Netflixin sovellusta ei ole saatavilla meidän uusimmalla digiboksilla. Neuvottelut Netflixin kanssa ovat käynnissä, jotta tuo sovellus digiboksillemme saataisiin. Digiboksiltamme löytyy paljon muutakin, esimerkiksi leffavuokraamo, jonka kautta pääset vuokraamaan leffan suoraan kotisohvalta.


Tämä vastaus onkin mennyt kokonaan ohitse, mutta laittoi oikein ääneen nauramaan. Ensiksi tuollainen copy-paste vastaus, joka ei vastaa mihinkään ja päälle täysin typerä ja tilanteeseen sopimaton markkinointi.


No näinpä 😅 todella ympäri pyöreä vastaus. pitkät neuvottelut kyllä ollut..

No mut hei, jopa voi vuokrata leffoja. Johon ehkä varaa 2 kertaa kuussa 

jonsku95
Uusi keskustelija
  • 7 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@naatti21@  kirjoitti:

Aika pitkä aikainen asiakas ollut ja hommat on suht hyvin aina järjestynyt. Tää tv boksi asia ei ole missään vaiheessa ollut mitenkää "kilpailukykyinen". 

Eiköhän ois korkea aika sijoittaa lisää paukkuja palveluun. 

 

 


Itekin ollut pitkään telian asiakas mutta jatkossa haen palvelut muualta. Ostin digiboksin juurikin Netflixiä varten ku sitä mainostettiin. Laitoin kyllä valitusta eteenpäin väärästä mainoksesta. Pidin kuitenkin kun sanottiin että se tulee kyllä myös tälle digiboksille mutta ei näemmä ole tulossa 

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 268 custom-general.kudos
  • 623 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vielä ei ole valitettavasti uutta kerrottavaa Netflixin suhteen uusimmalle digiboksille. Tietysti viestimme tästä heti, kun tilanteet muuttuvat. Harmittavan kauan tässä on kestänyt, mutta tässä vaiheessa ei voida kuin odottaa. Moni meistä tätä ominaisuutta kaipaa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä kohtaa antaa.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Baron
Vakiokalustoa ☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 183 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JoonasLam@  kirjoitti:

Vielä ei ole valitettavasti uutta kerrottavaa Netflixin suhteen uusimmalle digiboksille. Tietysti viestimme tästä heti, kun tilanteet muuttuvat. Harmittavan kauan tässä on kestänyt, mutta tässä vaiheessa ei voida kuin odottaa. Moni meistä tätä ominaisuutta kaipaa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä kohtaa antaa.


Tottakai voi muuta kuin odottaa. Jos minun firmani ei pysty toimittamaan niin sopimus puretaan ja vielä kerron mistä firmasta kannattaa kysellä parempaa palvelua.

 

Ymmärsin luettuani ihmisten huolia tällä foorumilla, että noin puolitoista vuotta sitten Telia lupasi lisää sovelluksia digiboksille pikkuhiljaa.

Kun Telia vastaa asiakkaille että odottakaa, jotta he jatkaisivat laskujen maksua, niin tulee mieleen se juttu housuihin pissaamisesta pakkasessa. 

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 268 custom-general.kudos
  • 623 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Baron@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:

Vielä ei ole valitettavasti uutta kerrottavaa Netflixin suhteen uusimmalle digiboksille. Tietysti viestimme tästä heti, kun tilanteet muuttuvat. Harmittavan kauan tässä on kestänyt, mutta tässä vaiheessa ei voida kuin odottaa. Moni meistä tätä ominaisuutta kaipaa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä kohtaa antaa.


Tottakai voi muuta kuin odottaa. Jos minun firmani ei pysty toimittamaan niin sopimus puretaan ja vielä kerron mistä firmasta kannattaa kysellä parempaa palvelua.

 

Ymmärsin luettuani ihmisten huolia tällä foorumilla, että noin puolitoista vuotta sitten Telia lupasi lisää sovelluksia digiboksille pikkuhiljaa.

Kun Telia vastaa asiakkaille että odottakaa, jotta he jatkaisivat laskujen maksua, niin tulee mieleen se juttu housuihin pissaamisesta pakkasessa. 


Okei, ehkä odottaminen oli huono sanavalinta tässä tapauksessa. Tarkoitin lähinnä sitä, että kuten aiemmin mainittu, neuvottelut meillä jatkuvat, mutta aikataulu on vielä avoin. 

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

jjk1969
Kommentaattori
  • 4 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JoonasLam@  kirjoitti:

@Baron@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:

Vielä ei ole valitettavasti uutta kerrottavaa Netflixin suhteen uusimmalle digiboksille. Tietysti viestimme tästä heti, kun tilanteet muuttuvat. Harmittavan kauan tässä on kestänyt, mutta tässä vaiheessa ei voida kuin odottaa. Moni meistä tätä ominaisuutta kaipaa, mutta tarkempaa aikataulua ei ole tässä kohtaa antaa.


Tottakai voi muuta kuin odottaa. Jos minun firmani ei pysty toimittamaan niin sopimus puretaan ja vielä kerron mistä firmasta kannattaa kysellä parempaa palvelua.

 

Ymmärsin luettuani ihmisten huolia tällä foorumilla, että noin puolitoista vuotta sitten Telia lupasi lisää sovelluksia digiboksille pikkuhiljaa.

Kun Telia vastaa asiakkaille että odottakaa, jotta he jatkaisivat laskujen maksua, niin tulee mieleen se juttu housuihin pissaamisesta pakkasessa. 


Okei, ehkä odottaminen oli huono sanavalinta tässä tapauksessa. Tarkoitin lähinnä sitä, että kuten aiemmin mainittu, neuvottelut meillä jatkuvat, mutta aikataulu on vielä avoin. 


Kyllähän tämä sovellusten puuttuminen digiboksilta on Telian kannalta tosi noloa ja varmasti aiheuttaa asiakkaiden siirtymistä kilpailijoille. Etenkin kun Telian vauhti näissä sopimusneuvotteluissa ja sovellusten kehittämisessä on mitä on nähty. Digiboksi kuitenkin isolle joukolle tapa katsoa TVtä ja etenkin maksukanavia, ja olisi huomattavasti kivempi tapa käyttää Netflixia, Areenaa jne sovelluksen kautta kuin puhelimen ja Chromecastin kautta. Tämä siis etenkin vähemmän näppärille käyttäjille kuten iäkkäämmille ja pienemmille lapsille, jotka kuitenkin hyvinkin potentiaalisia Areenan ja Netflixin käyttäjiä. Alkaa kohta olla itsellekin vaikeaa perustella miksi ei vaihtaisi palveluntarjoajaa vaikka Telian perusnetti ja IPTV periaatteessa hyvin pelaavatkin.

Peratheman
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikähän tämän tilanne on tänä päivänä, noin 6kk edellisestä viestistä? Joko Netflix löytyy Telian uusimmasta ja hienoimmasta digiboksista vai miten?

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Peratheman@  kirjoitti:

Mikähän tämän tilanne on tänä päivänä, noin 6kk edellisestä viestistä? Joko Netflix löytyy Telian uusimmasta ja hienoimmasta digiboksista vai miten?


Moikka @Peratheman ja tervetuloa keskustelemaan tänne Yhteisön iloiseen joukkoon!

 

Netflixin saaminen Telia TV-digiboksille on oikeastaan edelleen samassa tilanteessa, kuin tässä ketjussa on kommentoitukin. Valitettavasti tästä ei ole siïs antaa mitään uutta tietoa.