Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Raiggu
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tv kortti ei näy omissa palveluissa.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kävin eilen pe Tikkurilan Telia-kaupassa laajakaista-ongelma asioissa ja samalla pyysin/hankin kaapelittv-kortin jotta ne muutamat lisäkanavat näkyisi. En ottanut mitään kanavapaketteja nyt siihen.

 

Ongelma nyt on se että kortti ei näy lainkaan tiedoissani joten en voi linkittää sitä tv:n conaxiin ja tietenkään se ei nyt toimi. Kaupassa henkilökunta soitti jonnekin ja aktivoinnin piti olla selvä, mutta selvästi ei. 

4 vastausta
Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1789 custom-general.kudos
  • 2745 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

 

tuota kannattaa kysäistä ihan puhelimitse aspasta taikka sitten omien sivujen chatin kautta. Voi olla (en tiedä varmaksi), voiko noissa olla jotain viiveitä vai jos sinulla on Telia TV/viihde tms. palvelu, meneekö sen alle. Tai sitten laajakaistaliittymän alle?

Raiggu
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ainoa palvelu muuten on laajakaista. Se sentään näkyy kun kirjautuu.  Se myös ainoa omat palvelut-sivulla. Myymälässä sanottiin eilen että toimisi suoraan. 

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @Raiggu ! Tämä vaatisi asiakastietojen tarkastelua, joihin ei valitettavasti täällä Yhteisössä päästä käsiksi. Jos olet kirjautuneena telia.fi:hin, niin sinne oikeaan alalaitaan pitäisi ilmestyä chat-ikkuna. Sitä kautta voidaan selvittää asiaa tarkemmin 🙂

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1789 custom-general.kudos
  • 2745 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kannattaa toimia @IlariJR ehdotuksen mukaisesti. Harmi, että joudut vielä uudelleen kontaktoimaan aspaa, kun asian piti olla jo selvä tolla myymäläkäynnillä.

 

Tarkoitin kortin näkymistä tuolla omilla sivuilla sillä, että se pitäisi näkyä siellä joko omana palveluna, tai sitten jokin lisäpalvelu laajakaistan alla tms. En tiedä miten tuo sivu rakentuu, kun minulla ei kaapelikorttia ole.