Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jolavi68
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uusi digiboksi ei ota vastaan käyttäjätunnuksia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?

 

 

Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.

2 vastausta
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 125 custom-general.kudos
  • 450 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Jolavi68  kirjoitti:

Tuli uusi digiboksi ja taasen ei onnistu... ei kelpaa salasanat/ käyttäjätunnukset. Lakko niin ei vastata puhelimeen .sovelluksen kautta tulevat uudet tunnuksetkaan ei pelitä. Olisko halpoja neuvoja?


Millainen digiboksi sinulla on käytössäsi? Minun Teliasta näet käytössäsi olevat tunnukset. Voit vaihtaa TeliaTV digiboksi laajakaistalla -palvelun tunnuksesi salasanan Minun Teliasta. Jos sinulla on käytössäsi Telia TV digiboksi -palvelu Telian kaapelinetissä, missä tahansa mobiiliyhteydessä tai toisen operaattorin liittymässä, voit vaihtaa salasanan Telia TV -sovelluksessa.

 

shamrock
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yllätyin itsekin kun pitkästä aikaa resetoin digiboksin. Jo vuosia toimineet ne samat tunnukset jotka on otettu jo kuparin aikana, mutta nyt pitikin laittaa ne samat jotka on netti/mobiilipalvelua varten. Sieltä omilta sivuilta tuokin selvisi, kun ne vanhat tunnukset oli sieltä kadonneet näkyvistä.

Tämän osion uusimmat keskustelut