Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ZerDzo
Vakiokalustoa ☆☆
  • 44 custom-general.kudos
  • 270 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Uusi digiboksi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Minulla oli vikailmoitus päällä ja lopulta vika rajattiin digiboksiin ja minulle lähetettiin uusi.

Ottaessani uutta boksia käyttöön niin siellä on valmiina jo jotkut käyttäjätunnukset sekä salasana. 

Eli kyseessä ei ollutkaan uusi digiboksi vaan käytetty? Lisäksi virtajohdon suojana ollut tarra oli irti virtajohdon edestä eli siellä on ollut johto paikallaan. Muut suojamuovit yms olivat paikallaan.

 

Mikä on syy tähän että lähetetään käytetty/testattu digiboksi?

1 vastaus
LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@ZerDzo@  kirjoitti:

Mikä on syy tähän että lähetetään käytetty/testattu digiboksi?


Telia TV digiboksi ja palvelureititin ovat Telian hallinnoimia laitteita joten on mahdollista, että takuuvaihdon yhteydessä voi lähteä asiakaspalautuksena tullut laite rikkoontuneen tilalle. Laitteet tulisi kuitenkin olla nollattuna tehdastilaan ja tässä tapauksessasi on selkeästi käynyt virhe. Saitko vaihdettua tuon käyttäjätunnuksen jo omaasi ? Jos sinulla on vielä tuo vikailmoituksen viitenumero txt-viestillä tallessa, voisit tästä tilanteesta vielä näppärästi siihen vastata ohjeen mukaan niin selvitetään tilanne.