20-12-2020 17:59
Tausta
Telia-TV on ollut hyvä palvelumuoto sen jälkeen kun alkuhankaluuksista on päästy. Meillä sitä on käytetty paljolti niin, että televisioa on katsottu kolmen kuukauden viiveellä. Ts. on tallennettu ohjelmat, jotka saattaisivat kiinnostaa, ja lähellä määräajan päättymistä on katsottu ne, jotka oikeasti ovat olleet kiinnostavia.
Kirjoitettu
06-02-2021
17:08
Muokattu
12-02-2021
09:33
Merja_J
100 megan talokuitu ja Arris 4302W piuhalla kiinni Technicolor Telia X2-reitittimessä.
Muutama kummastusta herättävä asia.
1) Välillä kun Tallennukset avaa, niin näyttää ettei yhtään tallennuksia ole.
2) Kun lajittelee (A-Ö) yksittäiset tallennukset, niin voiskohan joku avata tuota lajittelulogiikkaa?
Jos tallennuksen alussa on Elokuva/Subleffa/Kino-etuliite, niin tämä unohdetaan ja käytetään elokuvan nimeä lajittelutekijänä eli ensin numerolla alkavat ja sitten aakkosjärjestyksessä.
Mutta sitten tuleekin mielenkiintoista: Elokuva : Sovitus on ennen Elokuva Avengers : Age of Ultron. Ja tämä ilmeisesti siksi, että Sovitus elokuvan englanninkielinen nimi on Atonement.
Eihän se näin voi mennä... Jos tätä elokuvaa koittaa hakea selaamalla, niin ei koita A:n kohdalta etsiä.
Toinen kummallisuus tässä lajittelussa.Kohdassa E sitten tulee Elokuvia uudestaan, taas alkaen numerolla ja sitten kirjaimilla alkavat elokuvat. Miksei nämä ole alussa vaan tässä keskellä?
3) Kun tallennuksia on paljon, niin aiemmin listamuodossa olevaa listaa pystyi selaamaan pitämällä kaken alaspäin nappia pohjassa ja lista pysyi selauksessa mukana.
Nyt kun koittaa vastaavaa, niin näkee vain violetin ruudun, eikä yhtään tiedä missä kohtaa selausta ollaan menossa. Voisiko tässä tilanteessa ruudulla näkyä iso kirjain, jonka kohdalla selauksesa ollaan menossa? Nyt joutuu keskeyttämään selauksen, että näkee missä kohtaa ollaan.
Välillä tällä tavalla selaillessa tulee myös Virhe-näyttö.
Ja vielä CMore-sovelluksesta digiboksilla. Nyt kun ollaan päästy eroon tuplatekstityksistä, niin vieläkin sovellus kaatuu kesken esim. sarjan katsomisen (ainakin Schitt's Creek ja Silta). Eli katsominen vain loppuu ja pitää käynnistää Cmore-sovellus uudestaan. Onneksi viimeksi katsottu paikka jää talteen, joten ei tarvitse kelailla oikeaan kohtaan sentään.
edit Merja_J: kuvat upotettu
10-02-2021 18:05
Tämä uudistus oli täysi *******a. Nyt joudut pomppii sinne jne en jaksa edes valittaa.
11-02-2021 08:06
@apasse@ kirjoitti:
Tämä uudistus oli täysi *******a. Nyt joudut pomppii sinne jne en jaksa edes valittaa.
Hei @apasse,
Kiitos palautteestasi. Harmillista, että uudistus ei ole ollut mieluinen. Ymmärrän, että selaaminen voi olla haastavaa - varsinkin, jos tallenteita on ehtinyt kertyä talteen paljon. Uuteen näkymään tottuminen voi myös viedä jonkin aikaa, mutta siihen varmasti tottuu mitä enemmän palvelua käyttää.
11-02-2021 08:21
@HannaSu@ kirjoitti:
@apasse@ kirjoitti:Tämä uudistus oli täysi *******a. Nyt joudut pomppii sinne jne en jaksa edes valittaa.
Hei @apasse,
Kiitos palautteestasi. Harmillista, että uudistus ei ole ollut mieluinen. Ymmärrän, että selaaminen voi olla haastavaa - varsinkin, jos tallenteita on ehtinyt kertyä talteen paljon. Uuteen näkymään tottuminen voi myös viedä jonkin aikaa, mutta siihen varmasti tottuu mitä enemmän palvelua käyttää.
Tämä vastaus on todella hyvä! Jos fillarista on viety kumit vanteilta, niin aina voi lohduttaa näin: Onpa harmillista varsinkin jos ajat paljon. Mutta uuteen tilanteeseen varmasti tottuu, kunhan vaan jatkaa ajamista.
11-02-2021 08:52
@madass@ kirjoitti:
@HannaSu@ kirjoitti:
@apasse@ kirjoitti:
Tämä uudistus oli täysi *******a. Nyt joudut pomppii sinne jne en jaksa edes valittaa.
Hei @apasse,
Kiitos palautteestasi. Harmillista, että uudistus ei ole ollut mieluinen. Ymmärrän, että selaaminen voi olla haastavaa - varsinkin, jos tallenteita on ehtinyt kertyä talteen paljon. Uuteen näkymään tottuminen voi myös viedä jonkin aikaa, mutta siihen varmasti tottuu mitä enemmän palvelua käyttää.
Tämä vastaus on todella hyvä! Jos fillarista on viety kumit vanteilta, niin aina voi lohduttaa näin: Onpa harmillista varsinkin jos ajat paljon. Mutta uuteen tilanteeseen varmasti tottuu, kunhan vaan jatkaa ajamista.
Täältä Yhteisöstä löytyy Telia TV:n kehitystä varten perustettu ketju, johon kannattaa käydä jättämässä palautetta ja ideoita, miten palvelua voisi mahdollisesti parantaa. 🙂
11-02-2021 10:08
@HannaSu@ kirjoitti:
@madass@ kirjoitti:
@HannaSu@ kirjoitti:
@apasse@ kirjoitti:Tämä uudistus oli täysi *******a. Nyt joudut pomppii sinne jne en jaksa edes valittaa.
Hei @apasse,
Kiitos palautteestasi. Harmillista, että uudistus ei ole ollut mieluinen. Ymmärrän, että selaaminen voi olla haastavaa - varsinkin, jos tallenteita on ehtinyt kertyä talteen paljon. Uuteen näkymään tottuminen voi myös viedä jonkin aikaa, mutta siihen varmasti tottuu mitä enemmän palvelua käyttää.
Tämä vastaus on todella hyvä! Jos fillarista on viety kumit vanteilta, niin aina voi lohduttaa näin: Onpa harmillista varsinkin jos ajat paljon. Mutta uuteen tilanteeseen varmasti tottuu, kunhan vaan jatkaa ajamista.
Täältä Yhteisöstä löytyy Telia TV:n kehitystä varten perustettu ketju, johon kannattaa käydä jättämässä palautetta ja ideoita, miten palvelua voisi mahdollisesti parantaa. 🙂
Onko se ketju sellainen, joka on vapaa Telialaisten hölmöiltä vastauksilta?
13-02-2021 20:50
Entäs tuo aikaisempi malli 4302. Onko siinä vielä vanha UI, vai on
ko tämä ns. pakkopäivitys?
14-02-2021 19:50
@Kalkkaro1970@ kirjoitti:
Entäs tuo aikaisempi malli 4302. Onko siinä vielä vanha UI, vai on
ko tämä ns. pakkopäivitys?
4302 tekee automaattisen päivityksen aina käynnistettäessä, kun sellainen on saatavilla.
14-02-2021 20:21
Moi
Nyt tekee semmoista että kun menen tallennus-vslikkoon ja aloitan katsomaan siellä nauhoitusta ja lopetan sen kesken. Sitten kun palaan katsomaan nauhoitus alkaa aina alusta. Ei kysy että jatkanko katsomista. No, levytallennuksen puolella toimii niinkuin pitääkin. Tuli vika vissiin viimeisimmän päivityksen yhteydessä.
15-02-2021 09:56
@apasse@ kirjoitti:
Moi
Nyt tekee semmoista että kun menen tallennus-vslikkoon ja aloitan katsomaan siellä nauhoitusta ja lopetan sen kesken. Sitten kun palaan katsomaan nauhoitus alkaa aina alusta. Ei kysy että jatkanko katsomista. No, levytallennuksen puolella toimii niinkuin pitääkin. Tuli vika vissiin viimeisimmän päivityksen yhteydessä.
Tämä on tiedossa oleva häiriö, koskee juurikin verkkotallenteita digiboksin kanssa. Korjaamme tämän mahdollisimman pian.
Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa
osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.