Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5212 custom-general.kudos
  • 4591 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Uusia ominaisuuksia Telia TV:een

 

Uusia ominaisuuksia Telia TV.jpg 

 

 

Telia TV uudistuu koko ajan. Julkaisemme tässä keskustelussa tietoa uudistuksista, pienemmistä sekä isommista. Voit kysyä uudistuksista ja kommentoida niitä, toivoa ominaisuuksia ja niin edelleen.

 

  • Telia TV ja boxi
  • Telia TV -sovellus
  • Kaapeli-TV

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Viat ja häiriöt 

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

418 vastausta
rouvitu
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Milloin tulossa verkkotallenukseen parannusta?? Kilpailevan tallennus hurjasti parempi. Tämä sama ongelma ollut monta vuotta, eikä korjausta ole tullut.

kefiiri
Konkari
  • 206 custom-general.kudos
  • 675 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Olen myös samaa mieltä, että nuo päivitykset kannattaisi lopettaa kokonaan vähän pidemmäksikin aikaa.

 

Olen kyseenalaistanut tämän ennenkin ja niin teen vieläkin: Miksi tehdä päivityksiä vähän väliä ja yleensä aivan marginaalisen ominaisuuden tähden, kun samalla olemassa oleva pääominaisuuksiltaan toimiva kokonaisuus menee vialle?

Moni ei edes koe näitä päivityksiä tarpeelliseksi. Tärkeämpää on luotettavuus kuin jotkut hienot ominaisuudet. Ja varsinkin, kun käytäntö on nyt jo useaan kertaan viime aikoina osoittanut, että luotettavuus on kärsinyt pahan kolauksen. Nyt kannattaa pistää perusasiat ensin siellä Soneralla kuntoon ja sitten vasta miettiä jatkoa ja niitäkin huolella ja harkiten.

naur1s
Vakiokalustoa
  • 16 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Miten olisi sellainen uusi ominaisuus kuin toimiva tuote?
kefiiri
Konkari
  • 206 custom-general.kudos
  • 675 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ja nyt vaadin tänne palstalle vastaamaan suoraan jonkun sellaisen henkilön, joka vastaa näistä päivityksistä!

 

Tilanne näyttää tosiaan siltä, että päivityksiä tekevässä porukassa on puuhastelemassa "harjoittelijoita".

Vastaan heille:

"Tästä ei nyt tule yhtään mitään, ju**lauta. Asiakkaille menee parin viikon välein viihdeboksipäivityksiä, joissa kaikissa on tiedän järjestämä yllätys, toimimattomuus, ju**lauta. Ja tänne on tulossa ryhmä Kilpailevan Operaattorin Noviiseja katsomaan IPTV-tuotannon mallia. Ju**lauta!

Te olette olleet nyt vuoden oppisopimuksessa ja jos minä saisin päättää eikä Soneran isot herrat, niin minä olisin erottanut teidät heti ensimmäisen viikon jälkeen. Ju**lauta!

Nyt tehdään sopimus. Saatte olla vain leikkilaboratoriossa, polttaa tupakkaa ja puhua pa**kaa niinkuin tähänkin asti, mutta päivityksiin ette puutu!

DigiHate
Vakiokalustoa ☆
  • 83 custom-general.kudos
  • 192 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Jo talletettujen ohjelmien katoaminen REC-listalta tosiaan todella ärsyttävää ja edelleen talletusajastuksistakin katoilee 10-20% noin vain ohimennen.  Täällä vain hehkutetaan by Sonera, että on keksitty pause-näppäin vuokrafilmeille...

 

 

Talletuksien noin 10min ylivuotovara on näköjään poistettu kokonaan eli jos talletettava ohjelma on nyt minuutinkin myöhässä, niin loppu leikkaantuu heti pois.  Edes minuutin parin lisäaika sopis yhä olla, joskin alkuperäinen 10min on tietenkin turhan paljon talletustilaa kuluttava ominaisuus.

 

Tämä uusi säätö onneksi haittaa eniten muutenkin aina minuuttitolkulla myöhässä olevia mainoskanavien ohjelmia, mutta aika ajoin haitta koskee YLE-ohjelmiakin...

 

 

 

naur1s
Vakiokalustoa
  • 16 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Tein taas viime viikolla vikailmoituksen. Tällä kertaa juuri tuosta 10min yliajan puuttumisesta tallenteissa. Vikailmoituksen vastaanottaja tiesi kertoa, että vika ei ole yleinen vaan ainoastaan minulla...
elvis6253
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kyllä vikailmoituksen vastaanottaja veti sinulle antamansa lausunnon hihasta. Minulle nimittäin kerrottiin samaisesta ongelmasta viimeviikolla, että vika on laajempi.

villetpni
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minulla on tämä sama "puuttuu 10 minuuttia lopusta" ongelma ja se pistää kyllä isosti ärsyttämään. Olin aiemmin Elisa viihteen tilaaja ja pakko sanoa että kyllä Sonera on jäljessä ja paljon.

Missä on jatkuvan tallennuksen mahdollisuus? Entä helppokäyttöinen puhelin appsi jolla tallentaa ohjelmat, selainversio on *******stä. Miksi Soneralla ei ole katsottavien kanavien pause ominaisuutta? Elisa pystyi siihenkin. Tallennus Varmuus myös oli aivan eriluokkaa.

Kehittäkää palveluanne!! Niinkuin oikeasti.
kefiiri
Konkari
  • 206 custom-general.kudos
  • 675 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Kiitos Sonera!!!

 

Juuri nyt su. 22.10 lakkasi viihde näkymästä kesken kaiken U18 MM-loppuottelun. 

Pukkaa virheilmoitusta 711, eikä auta reitittimen tai boksin uudelleen käynnistäminen. Netti toimii koska tätä juuri sen kautta kirjoitan.

 

Oikein hieno homma, uudet ominaisuudet vain jylläävät.

Jamo06
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Todella syvältä...katos kaikki kanavat kello 22.03...pukkaa vain tuota virhekoodi 711...jäi Nuorten lätkäfinaalin kolmas erä kesken ja NHL-matsi on jo alkanut.KOhta puoli tuntia ollut pimeänän...oon yrittänyt boxin ja modemin uudellenkäynnistystäkin monta kertaa...EI JAKSA!