Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64320
Kirjoituksia 174963

Uusia ominaisuuksia Telia TV:een



Highlighted

Uusia ominaisuuksia Telia TV:een

Yhteisömanageri
Viestejä 4 037 kpl

Uusia ominaisuuksia Telia TV:een

1/386

 

Uusia ominaisuuksia Telia TV.jpg 

 

 

Telia TV uudistuu koko ajan. Julkaisemme tässä keskustelussa tietoa uudistuksista, pienemmistä sekä isommista. Voit kysyä uudistuksista ja kommentoida niitä, toivoa ominaisuuksia ja niin edelleen.

 

  • Telia TV ja boxi
  • Telia TV -sovellus
  • Kaapeli-TV
385 vastausta
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 81 kpl

351/386

TeliaTV ilman laajakaistaa boksi päivittyi tänään uuteen versioon. Mitäköhän mahtaa olla lisätty tai korjattu? Olisiko jossain ”release notes”?

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 90 kpl

352/386

Melko valikoidusti täällä vastataan kysymyksiin ylläpidon puolesta. Löytyisikö jotain vastausta vaikka kolmeen edelliseen kysymykseen, kun itseänikin kiinnostaisi tietää?

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

353/386

Valikoidusti ei ole tarkoitus vastailla, selvittelen näitä ja palaan sitten vastauksen kera! Hymiö Onnellinen

Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 90 kpl

354/386

@SannaMKoo@  kirjoitti:

Valikoidusti ei ole tarkoitus vastailla, selvittelen näitä ja palaan sitten vastauksen kera! Hymiö Onnellinen


Kiitos.

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 523 kpl

355/386

Sain nyt vastausta Telia TV:n kehityksestä ja näistä tehdyistä päivityksistä, mistä keskustelimme täällä loppuviikosta! Tällaista "release notes" -listausta ei ole saatavilla, mutta monesti päivityksissä tehdään suorituskykyä parantavia toimenpiteitä ja bugien fiksauksia.

 

Viimeisin isoin muutos on ollut Telia TV digiboksin Tallennuspalvelun asiakkaille tuotu uusi ominaisuus, jolla pystyy ohjelman aloittamaan kätevästi alusta. Tämä päivitys tuli lokakuun puolivälin tienoilla, ja näkyy siten että kun siirryt kanavalle, tarjotaan vaihtoehto: "Paina OK: tallenna ja katso alusta"

 

Uusia ominaisuuksia on ilman muuta tulossa vielä lisää, ja palvelua kehitetään koko ajan myös saatujen palautteiden pohjalta. Jatkuvasti tutkimme myös mahdollisuuksia kehittää palvelua eteenpäin . Nämä mitä tässä keskustelussa nousikin esiin on nyt viety uudelleen tuonne Telia TV:n kehityksestä vastaavalle taholle.

Highlighted

Vakiokalustoa
Viestejä 95 kpl

356/386

Olisi kyllä mukava nähdä viimeinkin jokin oikeasti uusi sovelluskin usean vuoden odottamisen jälkeen, kun niitä ei ole kaikesta hehkutuksesta huolimatta vieläkään näkynyt, nekin joita on lupailtu on lopulta kaikessa hiljaisuudessa haudattu unohduksiin? Turhautunut-hymiö

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 35 kpl

357/386

Pieni elämänlaatua parantava ehdotus:

kun painan tallenna nappia niin softa voisi alkaa tallentamaan sd kanavaa vaikka katsonkin hd kanavaa. 

 

Eli sen sijaan että boksi kerta toisensa jälkeen ilmoittaa että hd kanava ei tue tallennusta, ehdottaisi että tallennetaanko ei-hd kanavalta. 

 

Tai sitten hd-tallennus mahdollisuus. Verkkotallennuksena. 

Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 168 kpl

358/386

3 kuukautta sitten ihmettelin, että kun teen jatkuvan tallennuksen webbi-ohjelmaoppaasta "verkkoon", niin kuitenkaan nämä tallenteet eivät näy äpillä eli ipadillä.

Myöskään tv-boksilla ei pysty tekemään jatkuvia tallennuksia "verkkoon", joita voisi katsoa sekä tv-boksilla, että äpillä eli ipadillä.

Nyt odotan 3 päivää, että mulle kerrotaan, että asia on hoidettu kuntoon ja miten jatkuva tallenne molemmilla laitteilla toistettavaksi ajastetaan,

tai sitten kerrotaan koska tämä palvelu toimii

tai sitten irtisanon tämän verkkotallennusmaksun.

Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 168 kpl

359/386

@tokel  kirjoitti:

3 kuukautta sitten ihmettelin, että kun teen jatkuvan tallennuksen webbi-ohjelmaoppaasta "verkkoon", niin kuitenkaan nämä tallenteet eivät näy äpillä eli ipadillä.

Myöskään tv-boksilla ei pysty tekemään jatkuvia tallennuksia "verkkoon", joita voisi katsoa sekä tv-boksilla, että äpillä eli ipadillä.

Nyt odotan 3 päivää, että mulle kerrotaan, että asia on hoidettu kuntoon ja miten jatkuva tallenne molemmilla laitteilla toistettavaksi ajastetaan,

tai sitten kerrotaan koska tämä palvelu toimii

tai sitten irtisanon tämän verkkotallennusmaksun.


Voisin tähän tietty vielä lisätä, että arvostaisin, jos sinä vuonna, kun tämä ajastus- ja toisto-ongelma on saatu selvitettyä, niin siitä myös kerrottaisiin, niin voisin sitten harkita, otanko palvelun uudestaan käyttöön.

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 455 kpl

360/386

Ihmettelen, että tätä Telia tv-palvelua ei haluta kehittää. Vieläkään ei Telialla ole HD-verkkotallennusta, tallenteita ei voi edelleenkään jatkaa eri laitteella samasta kohdasta, ei ole jatkuvia tallennuksia, tallenteiden säilymisaika lyhempi kuin kilpailijoilla... 

 

Lisäksi kun tämä Arriksen "mediaboksi" tuli pari vuotta sitten tähän lupailtiin Youtuben ja Netflixin lisäksi myös lisää sovelluksia... nyt uusimmassa boksissa tuo Netflixikin on poistettu. Miksi asiakkaille valehdellaan ja annetaan katteettomia lupauksia? Vastauksia kiitos!! Surkein tv-palvelu mitä Suomessa on tarjolla.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.