Valvontakamera näkymään puhelimeen

  • 1 February 2016
  • 2 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Hei!

Kyseessä tp-link NC220 valvontakamera, joka on kytketty langalla Huawei E5186s-22a reitittimeen. Olen saanut pilvipalvelun toimaan jotenkuten PC:llä, eli näen kameran näkymät PC ruudulta.

Samsung S5:llä en vain saa millään kameraa näkymään, vain ollessani samassa Wi-Fi verkossa. Känny ei anna kirjautua "Login" - kautta koko tilille. Vain Local onnistuu.

Asensin epähuomiossa tpCamera sovelluksen eka kerran "Local" kautta, mutta myöhemmin poistin puhelimesta koko asennuksen ja asensin uudestaan tpCamera - ohjelman, mutta kännykän kautta ei pääse tpCamera Cloudiin, eli ei  kauempaa katsomaan kännykällä, mitä kotona tapahtuu.

 


2 kommenttia

Moikka  ja tervetuloa Klaaniin! 


 


Ootko saanut tän jo ratkottua? 


 


 


Ei oo itselle tuttu laite ollenkaan, ootko katsonut, josko apu löytyisi täältä?


 


Oisko muilla antaa jotain vinkkejä tähän? :) 


 


 


 

Hei RaMaria!

En ole kiireiltäni ehtinyt käytännön kokeiluun. Eräs asiantuntija arveli vian olevan esim. kameran ip-osoiteasetuksessa, reitittimen asetuksissa, mainiten nat-suojauksen, dynaamiset ip-osoitteet..siis maallikolle "nörttijuttuja!"

Kun on maksanut sentään 70€ kamerasta, niin koetettava selvittää asioita, mutta jos olisin tiennyt hankaluuksista, en olisi hankkinut koko värkkiä.

Kameran omat käyttöohjeet ovat aika mitättömät.

 

Olen toki käynyt kameran FAQ - sivuilla.

Vastaa