Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
yarchum
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vanhentuneet tallennukset eivät poistu listasta.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Enpä huomannut vielä tästä aiheesta ainakaan omaa ketjua, joten tästä lähtee:

 

Eli ongelma on lyhyesti seuraava: Kun tallennetuille ohjelmille tulee 90 päivää ikää, ne eivät enää ole katsottavissa ja häviävät tallennuslistasta - vaan eivätpä enää häviäkään!

 

Viimeisimmän ohjelmapäivityksen (survokaa se uusi kelauksenne sinne, minne ei aurinko paista!) jälkeen vanhentuneet ohjelmat jäävät ainakin minulla kummittelemaan listalle, ja nyt niitä on siellä jo sivukaupalla. Hidastaa muuten radikaalisti jo ennestäänkin verkkaista ja kömpelöä tallenteiden selaamista.

 

Onko vika teidän päässä, vai minun?

5 vastausta
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@yarchum Tällä hetkellä vanhentuneet tallenteet eivät tosiaan poistu automaattisesti, vaikka pitäisi. Tämä on korjauksessa, sormet ja varpaat ristissä toivon että ongelma poistuu pian.

Jos yrität poistaa tallenteita itse, antaako se sen tehdä, vai jäävätkö edelleen köllöttämään?

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämän virheen ärsyttävyys korostuu päivä päivältä, mitä enemmän tallennuksia kertyy "köllöttelemään." Minulla on tapana katsoa aina seuraavaksi poistuvia tallenteita, joihin pääsee nopeasti kelaamalla listaa väärään suuntaan. Mutta nyt joudun selaamaan ensin monta sivua tallennuksia, joita ei ole oikeasti olemassa. 

 

Normaalisti tästä ei olisi päänvaivaa, koska tiedän että pystytte sen korjaamaan. Mutta kun nyt joka päivä tulee uusia ongelmia Sonera Viihteen kanssa, niin pienimmätkin bugit ärsyttävät paljon.

hillevii
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vikatiedoteissa (tästäkään) ongelmasta ei (tietenkään) kerrota mitään; ongelmien ilmetessä ei siis riitä, että käy tsekkaamassa tiedotteet - pitää myös käydä koluamassa tämä keskustelupalsta. En ihmettelisi, jos joku vika ei löytyisi täältäkään vaan mainitaan ainoastaan jossain Twitterissä tai Facebookissa tai. Sitten vielä Googlen kautta koittaa ja jos ei sittenkään löydy vastaavaa, niin vikailmoitusta kehiin..
http://www.sonera.fi/etsi%20apua%20ja%20tukea/ajankohtaista/vika%20ja%20hairiotiedotteet/

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 471 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Probleemin kanssa painitaan koko ajan, ymmärrän että harmittaa. Koitetaan saada tämä kuntoon pikimmiten.

 

Lähetin vinkkiä eteenpäin tästä, että vikatiedotteista ei löydy tästä infoa.

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

abesimpson
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ongelma poistunut. En tarvitse hyvitystä.