Vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee? Viihteen tilauksesta.

  • 5 August 2016
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilattiin sitten Sonera viihde. Myyntitapahtumassa puhuttiin kuinka siihen saa 3000 tuntia ohjelmia tallennettua. Sitten kun tilausvahvistus tuli siinä oli maininta: "Verkkotallennus - Ei tilattu".

Yhteys asiakaspalveluun ja verkkotallennus kuulemma kuului hintaan, ei hätää.

Nyt kun tunnukset aktivoituivat ja pääsi kanavatietoihin ja yritti verkkotallennusta, niin eipä toiminut. Uusi yhteys asiakaspalveluun ja nyt sitten muutettiin keskiviikkoinen tieto siitä pakettiin kuulumisesta siten että se ohjelmien tallettaminen MAKSAA lisää rahaa, täytyy itse erikseen aktivoida, eikä nyt sitten yht'äkkiä kuulukaan pakettiin.

Tässä on nyt harkinnassa että lähteekö digiboksi, ja myyjän mukaan hienoin ja uusin modeemi, takaisin paluupostissa kun joskus saapuvat :p


5 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Pahoittelut  että olet saanut epäselvää viestiä myyjältä ja asiakasneuvojilta. Tuo jälkimmäisen puhelun viesti kuitenkin pitää ihan paikkaansa. Verkkotallennus on maksullinen palvelu 2,48e/kk ja tämä kyseinen maksu välitetään lyhentämättömänä tekijänoikeusjärjestöille. Asiasta tarkemmin täällä.


 


Omien sivujen kautta voit hallinnoida palveluita ja tehdä muutoksia. Mainitsit, että laitteet ovat vasta tulossa, joten muutoksia voi tehdä vasta kun laitteet on saapuneet ja palvelu on aktivoitunut käyttöön. Tallennuksen saa siis käyttöön omien sivujen kautta tai se voidaan kytkeä myös asiakaspalvelussa, kun palvelu on aktivoitunut.

Sen sijaan että Sonera olisi pahoillaan, niin kuulisin mieluummin että millä nyt tällä paketilla saa tallennettua 3000t ohjelmia kuten oli puhe kun pakettia tilattiin, etenkään kun digiboksikin oli ilman kovalevyä (tosin varmaan pitikin)? Vähän kuin autokauppias sanoisi kaupanteon jälkeen että saat sen ratin autoos jos maksat lisää... :p

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

No ilman verkkotallennus ominaisuutta tai boksin kovalevyä ei tallennukset onnistu. Eli tuo ensimmäinen puhelu ei siltä osin mennyt ihan tuubiin. Automaattisesti verkkotallennusta ei mukaan tule vaan se täytyy erikseen tilata. Ja toki myyjän olisi sen maksullisuudesta pitänyt mainitakin.

Varmistin vielä asiakaspalvelusta asian ja kuulemma verkkotallennus KUULUI pakettiin ilman eri maksua. En nyt viitsi julkisesti sanoa kommenttia siitä mitä mieltä olen yrityksenne markkinoinnista yms

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Okei, eli kyse oli jostain erityisedusta ja ilmeisesti tuo verkkotallennus oli sitten vain jäänyt kytkemättä. No mutta hyvä että asia selvisi. Ilmeisesti kaikki on nyt ok?

Vastaa