Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 95 custom-general.kudos
  • 193 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Verkkotallennus ei luotettava

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Verkkotallennus ei näköjään aina toimi. Käytän NETISTÄ löytyvää Omien sivujen ohjelmaopasta tallennukseen. Tänään sain huomata, ettei TV 1:n Nuori Morse -sarjan tänäinen jakso tallentunut, vaikka sarja on jatkuvassa tallennuksessa. Samoin FOX-kanavan Walking Dead -.sarjan uudet jaksot ovat jääneet tallentumatta. Ikävää, ettei Telian palvelu toimi odotetulla tavalla, ja toivon että häiriöt korjataan  mahdollisimman pian.

9 vastausta
AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 393 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuo kuvailemasi tilanne liittynee tallennusten häiriöön, joka meillä on korjauksessa. Laitoin vielä kuitenkin varmuudeksi eteenpäin tiedoksi tämän ilmoittamasi tilanteen. Harmillinen tilanne, kieltämättä. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
jarkko35
Konkari
  • 307 custom-general.kudos
  • 544 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallennuspalvelu on maksullinen lisäpalvelu, ja nyt se ei ole moneen kuukauteen toiminut niinkuin pitäisi. Esimerkiksi asiakas ei voi tietokoneella selaimen kautta katsoa kaikkia tallennuksiaan, esimerkiksi Mtv3:n ja Subin tallenteita! Milloin tästä saa hyvitystä laskulle ja miksi palvelu ei toimi?!

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jarkko35@  kirjoitti:

Tallennuspalvelu on maksullinen lisäpalvelu, ja nyt se ei ole moneen kuukauteen toiminut niinkuin pitäisi. Esimerkiksi asiakas ei voi tietokoneella selaimen kautta katsoa kaikkia tallennuksiaan, esimerkiksi Mtv3:n ja Subin tallenteita! 


Tallenteita tutkitaan tarkemmin ja etsitään syytä mikä tätä voisi aiheuttaa. Pyrimme korjaamaan häiriön mahdollisimman nopealla aikataululla.

jesse56
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Verkkotallenus on tökkiny mulla jo jonkin aikaa.Se ei aukee välillä ollenkaan,ilmottaa vaan jotain lataa ja lataa ja ei ole tallennuksia ilmoituksia.Jossain vaiheessa se sit taasen aukeaa.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jesse56@  kirjoitti:

Verkkotallenus on tökkiny mulla jo jonkin aikaa.Se ei aukee välillä ollenkaan,ilmottaa vaan jotain lataa ja lataa ja ei ole tallennuksia ilmoituksia.Jossain vaiheessa se sit taasen aukeaa.


Onko palvelun kanssa ollut muutenkin hidastelua tai jumimista?

 

Oliko nyt käytössäsi Telia TV laajakaistalla vai pelkkä Telia TV boksi?

 

Olitko milloin viimeksi boksin virtajohdon irtikäyttämistä tehnyt? 

jesse56
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuvassa esiintyy ajoittain pätkimistä.

Käytössä telia-tv laajakaista.

Katkaisen virran aina muutoinkin yön ajaksi.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Meillä on havaittu ongelmia tallenteiden näkymisessä tallennukset valikossa. Eli ongelma liittynee siihen https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_296848621&lang=fi

 

Kuvan pätkiminen johtuu yleensä huonosta yhteydestä. Yhteys voi olla heikko reitittimen ja boksin välillä tai sitten reitittimen ja verkon välillä. 

Olitko boksia kytkenyt langattomasti vai verkkokaapelilla reitittimeen? Millaista nopeutta yhteys tarjoaa?

jesse56
Vakiokalustoa
  • 19 custom-general.kudos
  • 76 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Boxi on langattomana,en ole piuhan kanssa edes kokeillut.Yhteys näytti 90/10Mb

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 108 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 51 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eli dsl liittymä ilmeisesti löytyy käytöstä. Jos kuvan pätkiminen häiritsee niin verkkokaapelilla yhdistämistä voisi kokeilla. Saadaan siten tietää johtuuko ongelma boksin ja reitittimen välisestä yhteydestä. Voit ensin myös reitittimen asetuksista käydä säätämässä 5GHz wlanin kaistanleveyttä 20MHz tilaan. 

 

Kiinteän kaistan virheily voi myös aiheuttaa kuvaan häiriötä, tähän korjaus saadaan tehtyä häiriöilmoituksen kautta.