Verkkotallennus useammalta kanavalta yhtäaikaa ei toimi


Hei,

 

Verkkotallennuksesta sanotaan seuraavaa " Voit tallentaa verkkoon kaikkia peruskanavia, eikä tallennettavien kanavien määrällä ole väliä: tallenna vaikka jokaista peruskanavaa yhtäaikaisesti!"

 

Ei vaan toimi. Yrittää heittää digiboxiin tallennusta. Asetuksissa olen laittanut verkkotallennuksen ensisijaiseksi paikaksi.

Tämä siis telkkarin ääressä ollessa. Netin tallennukset toimii kuin junanvessa(vanha juna), lukuunottamatta sitä ettei saa jatkuvaa tallennusta.

 

Onko tähän ratkaisua? En ole vielä resetoinut romppeita, muuten kuin topselit pois ja ventattu.

 


7 kommenttia

Hmm...pahan heitit. Onko tämä ongelma tullut nyt vasta, vai onko aiemminkin ollut vastaavaa? Muistatko mitä kanavia nyt viimeksi yritit tallentaa samanaikaisesti?


Ensi hätään voisi tietysti sitä resetointia lähteä tekemään, ja kokeilla josko se auttaisi tähän.

Yle1 ja 2:sta koitin viimeksi.

 

Kun pääsen kotio niin resetoin digiboxin.

Katotaan sitten uudestaan.

Jep, laita viestiä miten homma etenee!

Nonniin, kokeilin resetointia.

 

Ohjelmia voi tallentaa yhtäaikaa jos laittaa vain tallentumaan kerran.

Mutta jos haluaa tallentaa toistuvasti samat ohjelmat (kerran viikossa) niin silloin alkaa herjaamaan päällekkäisistä tallennuksista.

 

Eiköhän tuon kanssa voi elää.

 

 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@kristiant1976 kirjoitti:

Nonniin, kokeilin resetointia.


 


Ohjelmia voi tallentaa yhtäaikaa jos laittaa vain tallentumaan kerran.


Mutta jos haluaa tallentaa toistuvasti samat ohjelmat (kerran viikossa) niin silloin alkaa herjaamaan päällekkäisistä tallennuksista.


 


Eiköhän tuon kanssa voi elää.


 




Tämä kuulostaisi vähän siltä, että yrität tehdä toistuvaistallennuksen kiintolevylle? Kiintolevyllä on sellainen rajoitus, että sillä voit nauhoittaa yhtä kanavaa ja katsoa samaan aikaa jotakin toista. Verkkotallennukseen voit nauhoitella montaa kanavaa samaan aikaan, mutta siinä ei ole mahdollisuutta tehdä tällaista toistuvaissysteemiä.

Olen ollut siinä luulossa, että verkkoon voi tehdä toistuvaistallennuksia.

Miksi sitä ei voi tehdä?

Eihän tuossa hommassa ole mitään järkeä.

 

Lainaus:"Kiintolevyllä on sellainen rajoitus, että sillä voit nauhoittaa yhtä kanavaa ja katsoa samaan aikaa jotakin toista."

Minulla tämä menee ainakin niin, että kun nauhoitan kiintolevylle niin en voi katsoa kuin samaista kanavaa.

 

Onneksi minulla on vielä toimiva tallentava digibox (topfield) ja paljon parempi ohjelmaopas (plasmaepg) siinä kuin mitä viihteessä on.

Käyttelen sitä tarvittaessa.

 

Muuten viihde toimii hyvin, kiitos siitä

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@kristiant1976 kirjoitti:


Lainaus:"Kiintolevyllä on sellainen rajoitus, että sillä voit nauhoittaa yhtä kanavaa ja katsoa samaan aikaa jotakin toista."


Minulla tämä menee ainakin niin, että kun nauhoitan kiintolevylle niin en voi katsoa kuin samaista kanavaa.


 


Muuten viihde toimii hyvin, kiitos siitä




Sinulla on siis ADSL tekniikalla toimiva nettiyhteys käytössä, silloin se menee teknisesti näin että nauhoituksen aikana et voi katsoa toista kanavaa. Valokuituyhteyksissä on mahdollisuus katsoa yhtä ja nauhoittaa toista. Verkkotallennuksissa ei tällaista rajoitusta ole lainkaan.

Vastaa