Verkkotallenteet


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Olen pettynyt kun telia tv:n jatkuva tallennus ei toimi netissä, eikä tallenteita voi katsoa lupauksista huolimatta kaikilla laitteilla. Heinäkuun alusta palvelumaksu nousi ja luvatut palvelut ei toimi. En mielelläni maksaisi olemattomasta palvelusta. Olen ollut useaan otteeseen yhteydessä tekniseen tukeen josta ilmoitetaan vain että korjaus käynnissä. Kestää kyllä kauan. Viikkotolkulla.


10 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Etätallennusongelma saatiin korjattua eilen. Nyt ohjelmaoppaasta voi jäälleen tallentaa. Digiboksilla tai sovelluksella tehdyt tallennukset ovat katsottavissa myös muilla laitteilla mutta toistaiseksi etätallennuksessa tehdyt tallennukset näkyvät vain digiboksilla.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

@AnneAn@  kirjoitti:

Etätallennusongelma saatiin korjattua eilen. Nyt ohjelmaoppaasta voi jäälleen tallentaa. Digiboksilla tai sovelluksella tehdyt tallennukset ovat katsottavissa myös muilla laitteilla mutta toistaiseksi etätallennuksessa tehdyt tallennukset näkyvät vain digiboksilla.


Jatkuva tallennus ei toimi. 

 

miks etätallennus oppaasta puuttuu jim,liv,hero ,frii, kutonen hd kanavat en ole saanu vastausta

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Suuri puute tuo jatkuvan eli toistuvan tallennuksen puute. Sarjat täytyy laittaa tallentamaan päivittäin. Kauan kestää korjaus, ihmettelen...

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Tänään verkkotallennus ei taaskaan toimi ? Jo on ihmeellistä. Onko jo nostettava kädet pystyyn?

Jaahas olikin sitten jäänyt kahden viikon ajalta kaikki automaattitallennukset tallentumatta. Hintaa nostetaan ja palvelu lakkaa toimimasta. Ei tämä nyt kieltämättä ihan parasta kuvaa taas valitettavasti anna. :(

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@KALKKUT "miks etätallennus oppaasta puuttuu jim,liv,hero ,frii, kutonen hd kanavat en ole saanu vastausta" >> tämä asia on selvityksessä ja palailemme sinulle heti kun saamme lisätietoa asiasta.


 


Saumattomassa tallennuksessa on vikaa edelleen, siitä löytyy tiedote täältä.  Lisäksi etätallennukset, jotka on tehty 5.7.-11.7. välillä, eivät ole vian vuoksi tallentuneet lainkaan. Toivotaan että loputkin häiriöt saadaan fixattua mahdollisimman pian.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Ei ole todellista. Osa tallenteista ei ole tallentunut ollenkaan, ja häiriöitä ei saada korjattua. Silti hintaa nostettiin ja mitään hyvityksiä asiakkaille ei anneta. On tämä ihme firma tämä Telia. Ei voi ymmärtää. Pokkaa niillä on ainakin.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Onneksi tästä surkeasta tallennuspalvelusta ei tarvitse maksaa itse senttiäkään seuraavan kahden vuoden aikana. Tuskin tämä kahdenkaan vuoden jälkeen toimii yhtään paremmin ja tuskin on HD-verkkotallennusta silloinkaan ja tallenteet säilyvät edelleen surkeat 90 päivää eikä tallenteita voi lajitella kansioihin yms... mutta harmittaa vähemmän kun saan käyttää tallennuspalvelua maksutta seuraavat 24 kuukautta.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Minä olen jo harkinnut firman vaihtoa mutta kun on määräaikainen sopimus niin täytyy vielä kärsiä. Yleensä ottaen palvelu on ollut hyvää pieniä häiriöitä lukuunottamatta mutta kun tuli Heinäkuun alussa tuo muutos niin tosiaan teliatv palvelu huononi ja hinta nousi...

Vastaa