Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 525 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viaplay mukaan Viasatin pakettiin?

Hei!

 

Ruotsin puolella Telia tv:n asiakkaat, joilla on tilattuna Viasatin tv-kanavapaketti, saavat käyttöönsä myös Viaplayn. Miksi tämä ei ole suomalaisten asiakkaiden saatavilla? Eli jos on tilattuna Viasat Film-kanavapaketti, niin saa oikeudet Viaplayn elokuviin ja sarjoihin. Muutenkin tämä Viasat Film-kanavapaketti maksaa 20 euroa kuussa, ja Viaplay vain 10 euroa kuussa. Viaplayssä on kuitenkin tarjolla paljon enemmän elokuvia ja sarjoja (sarjoja ei ole tarjolla lainkaan Viasatin ohjelmakirjastossa). Miksi Viasatin Telian kautta tilanneet eivät saa käyttöoikeutta Viaplayhin?

41 vastausta
JuhaPN
Vakiokalustoa
  • 45 custom-general.kudos
  • 82 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Onhan tässä se puolivälin ratkaisukin olemassa. Sisällytetään Viaplay Telian kautta tehtyihin Viasat-tilauksiin. Itse en juurikaan kaipaa Viaplay:ta TeliaTV-boksille vaan lähinnä Itse Viaplay-palvelua.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 381 custom-general.kudos
  • 600 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@MaxPayne  kirjoitti:


Tässä vuosia kestäneessä aiheessa totuus tuntuu olevan piilossa. Noh asiaa selvittelin itse Viasatin suunnalta ja kautta rantain se saatu tieto on että se on Telia joka näitä neuvotteluja jarruttaa. Elisan ja DNA:n kanssa sopimukset saatu kuntoon jo.. Ei telian kanssa. Raha ja hyöty on aina kuvioissa kun neuvotellaan mutta jos viasatin pitäisi vielä maksaa siitä että tähän Kreatv alustaan sovellus tulee...pidän sitä absurdina... Hyödyn kerääminen operaattorin(Telia) kautta tehdyistä sopimuksista(Viasat) on outoa pyytää ns."välityspalkkiota" esimerkiksi. Ja mihin viasatin viaplay tunnusten saanti kaatuu sitten? Ehkä samaan asiaan.. Ja pahoittelut että joku sanoo asiat ääneen... Kun tässä on jo 4 vuotta asiaa hierottu ja todettu että "neuvottelut on käynnissä ja yhteistä säveltä ei ole löydetty" Telian puolelta.. Miksiköhän? Naru yrittää käskeä hevosta juoksemaan...kai?


Sopimusneuvottelut ovat aina vähintään kahden kauppa ja tavoitteena on etsiä ratkaisu joka on kaikille osapuolille toimiva. Viaplayn osalta neuvottelut ovat tosiaan yhä kesken mitä tässäkin ketjussa on aiemmin todettu. 

 

Neuvotteluja on päällä monia, ja luonnollisesti ne vievät aikaa. Esimerkiksi nyt olemme saaneet päätökseen neuvottelut uudistetun All Stars -passin sisällöstä, sillä halusimme saada siihen laajemmin sisältöä kuin mitä aiempana kautena oli. Tämä toteutuikin, ja pystymme tarjoamaan nyt myynnissä olevaan Liigapassi + Viasat Jääkiekko -pakettiin huomattavasti aiempaa enemmän kiekkokanavia katsottavaksi kaikille kiekkofaneille. Uudistuksena oikeudet on saatu myös sovellukselle!

 

Tietenkin haluamme asiakkaillemme tarjota mahdollisimman paljon ja laajasti palveluita ja sisältöjä, eli emme sopimusneuvotteluja Viaplayn osalta "jarruta". Toivottavasti saamme myös Viaplayn vielä tulevaisuudessa valikoimiimme!

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat

Poistettu käyttäjä
 

”Telia TV - Neuvotellaan ja toivotaan, että tulevaisuudessa...” LOL-hymiö

JuhaPN
Vakiokalustoa
  • 45 custom-general.kudos
  • 82 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ainahan sitä voi toivoa ja kaikenlaista... Hymiö Erittäin onnellinen

Viasat Kulta -kanavat + Viaplay Total tulee jatkossa DNA:lta tähän suuntaan.

Antsa92
Kommentaattori
  • 29 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ihan juuri äskettäin kilpailija operaattori Elisa mahdollisti tämän että Viasat paketin tilaajat saa Viaplayn siihen samaan mutta missä se Telialla on? Telia laahaa jäljessä kilpailijoitaan ja on viimeinen jolle tämä tulee mahdolliseksi.

Antsa92
Kommentaattori
  • 29 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

@SannaMKoo Voisko saada tilannepäivitystä ja vastausta tohon yläpuolella olevaan viestiin? Taidetaan tahallaan jarruttaa ja hidastaa et asiakkaat vaihtaa kilpailijalle. Ja tavallaan myös vääristetään kilpailua kun esim. C More on jo saanu nämä asiat kuntoon mutta Viasatin osalta vielä puuttuu tämä Telia. Onko toi C Moren kanssa sovittu asia et sabotoidaan kilpailijoita?

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions


@Antsa92  kirjoitti:

@SannaMKoo Voisko saada tilannepäivitystä ja vastausta tohon yläpuolella olevaan viestiin? Taidetaan tahallaan jarruttaa ja hidastaa et asiakkaat vaihtaa kilpailijalle. Ja tavallaan myös vääristetään kilpailua kun esim. C More on jo saanu nämä asiat kuntoon mutta Viasatin osalta vielä puuttuu tämä Telia. Onko toi C Moren kanssa sovittu asia et sabotoidaan kilpailijoita?


Tilanne on edelleen sama kuin viikko sitten eli ei valitettavasti lisättävää @SannaMKoon edelliseen viestiin. Tahallamme emme sopimusneuvotteluita jarruttele, eikä kyse ole myöskään minkäänlaisesta sabotaasista tai muusta vastaavasta. Kuten sanottu, nämä ovat kahdenvälisiä neuvotteluita, joissa on monta yksityiskohtaa ja asiaa, joista pitää päästä yhteisymmärrykseen. Tiedotamme kyllä, jos/kun sopimusneuvotteluissa löydetään jokin ratkaisu tilanteeseen. Ymmärrän, ettei tämä ole se vastaus mitä täällä kaivataan, mutta tämän enempää emme pysty tällä hetkellä kertomaan.

Antsa92
Kommentaattori
  • 29 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei oo vieläkään kuullu mitään uutta? Tää on kyllä asiakkaiden kiusaamista mut ette vaan myönnä sitä. Taitaa Telial ratkaista vaan raha eikä asiakkaat kun ei oo saatu mitään aikaiseksi.

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Antsa92  kirjoitti:

Ei oo vieläkään kuullu mitään uutta? Tää on kyllä asiakkaiden kiusaamista mut ette vaan myönnä sitä. Taitaa Telial ratkaista vaan raha eikä asiakkaat kun ei oo saatu mitään aikaiseksi.


Melkein voisi ajatella, että raha ja asiakkaat tulee samassa paketissa. Ehkä telialla ajatellaan toisin?

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 163 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions


@Ocxid  kirjoitti:

@Antsa92  kirjoitti:

Ei oo vieläkään kuullu mitään uutta? Tää on kyllä asiakkaiden kiusaamista mut ette vaan myönnä sitä. Taitaa Telial ratkaista vaan raha eikä asiakkaat kun ei oo saatu mitään aikaiseksi.


Melkein voisi ajatella, että raha ja asiakkaat tulee samassa paketissa. Ehkä telialla ajatellaan toisin?


 

Nyt kun digiboksille on tuotu C More -appis, niin sopii toivoa jatkoa seuraavaan muidenkin  kanavakokonaisuuksien osalta jossain vaiheessa. Painotan kuitenkin samaan hengen vetoon, että aikataulua ei ole antaa tässä vaiheessa. 

 

Yhteisön moderaattori