Viasat Hockey Finland HD kanava


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Kysyisin täältä että kun viasat lupasi saada syksyksi 2014 viasat hockey finland hd kanavan jakeluun ja viikko pari sitten Viasat ilmoitti facebookissa että ovat maalilinjalla jo asian kanssa niin milloin tämä kanava on tulossa käyttöön jos tiedätte asiasta jotain tai kyselette? T. Pettynyt

11 kommenttia

Jos tähän ei tule hiljalleen konkreettista toimintaa (=HD kanava kaapeliin) niin väkisinkin hiipii esille ajatus, että tämä oli vain Viasatin tapa ostaa lisäaikaa (=maksavia asiakkaita), kun luvataan HD -kanava, joka tulee tyyliin vasta vuoden päästä.
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Viasat Hockey Finlandin HD kanavaa on kyllä itse kukin odotellut jo innolla. Meillä Soneralla ei ole vielä tarkempaa aikataulua tämän kanavan julkistukselle. Viasat on mm. Twitterin puolella ottanut tähän asiaan kantaa. Kommentoivat 9.12. että HD kanava on tulossa ihan piakkoin. Pidetään maltti ja jaksetaan odotella. Sisältö on kuitenkin täyttä priimaa! :)

Joko? Jotain hyvitystä voisi alkaa maksaville Viasat Sportin asiakkaille alkaa tulemaan. Syksy 2014 meni jo.
Joo o ei näy joten mun viasat tilaus päättyy helmikuussa ja jatkan viaplay tilausta sitten (on ollu myös viaplay viasatin lisäksi tossa kyljessä) siellä sentää on ollu hd laatu jo vuoden. Mulle riitti.
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@koisjo_87 kirjoitti:
Joo o ei näy joten mun viasat tilaus päättyy helmikuussa ja jatkan viaplay tilausta sitten (on ollu myös viaplay viasatin lisäksi tossa kyljessä) siellä sentää on ollu hd laatu jo vuoden. Mulle riitti.

Nyt ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Tänään tulleen tiedon mukaan HD kanava tulee Soneran tarjoamaan tammikuun aikana. Tsekkaa täältä http://goo.gl/rjLwaV

Sonerahan on ollut jääkiekon televisioinnissa edelläkävijä suomessa (urhotv total, chl total yms.) oletin että näin jatkuisi mutta kyllä nyt dna veti pidemmän korren tälläkertaa ja laittoi jo hd version jakeluun. Hienoa että tammikuun aikana tulee myös soneralle vhf hdna. 15.12 lähtien on kuitenkin ollut jo mahdollista periaatteessa alkaa tätä kanavaa lähettää,

En tiiä miten voi nykyään vanhaa viestiä muokata mutta edittinä edelliseen, myös elisa kyykytti tällä kertaa soneraa ja laittoi kanavan tänään jakeluun. Ei näin.

Millos tää nyt sit aukee? Tammikuuta jäljellä 12 päivää niin ei tyydytä vastaus tammikuussa vaan varmasti jo tiedätte päivämäärän.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Nyt on varmaa tietoa, eli tänään saadaan Viasat Hockey Finland HD kanava auki. Kanavapaikka on 315 ja mikäli ei muuten illalla näy, niin kannattaa tehdä kanavahaku uudelleen. Onhan tämä hienoa, kun jatkossa saadaan seurata huippukiekkoa paremmalla kuvanlaadulla :)

Mikäs ongelma tänään oli Avangard-Jokerit pelin ekassa erässö? Hd-kanava näytti pitkään välillä mustaa ruutua. Onneksi älysin kokeilla sd-kanavaa ja se näkyi koko aika moitteettomasti. Hd-kanavakin toimii taas normaalisti

Tuosta kyseisestä Avandgard-Jokerit pelistä ei ole ainakaan vielä muita ilmoituksia tullut, mutta on toki mahdollista, että lähetyksen puolella ongelmaa olisi ollut. Hyvä kuitenkin, että sait matsin katsottua sd-kanavan puolelta! Jos HD puolella tuntuu jatkossa olevan ongelmaa niin laitteita voisi koittaa resetoidaa ja vian jatkuessa ottaa yhteyttä vielä vikapalveluumme.

Vastaa