Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
steve123
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viasat / Viaplay

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Arvoisat Soneralaiset. En tiedä mikä on isossa kuvassa teidän halunne tässä asiassa mutta palvelun tuottaja kirjoitti seuraavanlaisen viestin Futisforumin palstalla:

 

"ViasatOfficial

Paikalla Paikalla



Vs: La Ligan ja Serie A:n televisionti (Viasat Sport)
Vastaus #2069 : eilen kello 11:23:29(13-10-15,huom. oma lisäys)
Käyttäjä Incrível: Tällä hetkellä ainoastaan satelliittiasiakkaamme saavat sekä kanavat että Viaplayn yhteen kiinteään kk-hintaan. Meidän toiveissamme on, että jok'ikinen Viasat-asiakas saisi myös Viaplayn käyttöönsä. Suosittelen että olette operaattoriinne yhteydessä ja välitätte myös heille heidän asiakkaansa toiveet asiakkuutensa suhteen.

- Viasatdude"

 

Minä olen nyt välittänyt toiveeni teille. Kaikki onnistuu jos on halua palvella ja siihen ei löydy mitään selitystä. 

Pallo on nyt teillä. Tämä ei teiltä isoja vaadi ja takaan että tämä näkyisi myös teillä positiivisella tavalla.

20 vastausta
LJA25
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyselläänpä taas tämän asian edistymisestä. Otin äskettäin Viasatin kanavat kaapelikortilleni ja neiti joka minulle ne möi puhelimessa sanoi, että Viaplay kuuluu samaan pakettiin kaapelikanavien mukana. Hän kehui vielä että Viasatin kanssa tämä homma onnistuu kun se esimerkiksi Nelosen Ruutu+ ei ole mahdollista saada kaapelikanavien mukana. Sekin olisi kyllä hieno homma jos tuon Ruutu+: n saisi samaan hintaan. Olen nimittäin vakaasti harkinnut luopuvani koko kaapelikortista, koska kaikki tarvitsemani kanavat löytyvät nykyään Viaplayn ja Ruutu+:n kautta eikä sillä olisi väliä olenko kotona telkkarin ääressä vai en. Puhuiko myyjänne pehmoisia vai onko palvelutarjontaan tulossa muutoksia lähiaikoina? Samalla voisitte tietysti kuunnella sen nauhan joka keskustelustani myyjän kanssa on nauhoitettu ja kertoa olenko ymmärtänyt asian väärin vai onko virhe ymmärryksessä tapahtunut siellä päässä.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2427 custom-general.kudos
  • 3750 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei LJA25!

 


- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneranasiakaspalvelukanavista

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @LJA25! Valitettavasti asiassa ei ole tapahtunut konkreettista muutosta. Meidän tahtotila on löytää tähän jokin ratkaisu, mutta sopimusneuvottelut ovat edelleen kesken. Tällä hetkellä tilanne siis tämä.

Ja kuten @kiisseli67 jo neuvoikin, niin kannattaa ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä, mikäli haluat selvitellä myyntitilannetta tarkemmin.

AntiEemeli
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko tässä tapahtumassa mitään kehitystä?

Sitä, että Viasat Kultaan ei sisälly oikeutta Viaplayhin ei suoranaisesti ilmaistu kun Kulta-pakettia minulle kaupiteltiin. Eli siitä vaiettiin tehokkaasti.

Oletus oli, että 30 euron kuukausimaksulla saisi myös palvelun verkkoversion käyttöön. Miksi muuten edes ottaisin palvelua Sonera Viihteen kautta, etenkin kun tarjonta on Viaplayssa vielä parempi...

MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AntiEemeli tervetuloa Klaaniin, kiva että olet messissä!

Ei ole tilanteessa tullut muutoksia ViaPlayn suhteen, se ei sisälly edelleenkään Viasatin paketteihin, paitsi Viasatin satelliittitilaajille.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


rouvitu
Kommentaattori
  • 26 custom-general.kudos
  • 55 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oisko tulossa muutosta! Telialla näyttää kestävän sopimusten kanssa.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 385 custom-general.kudos
  • 613 custom-general.replies
  • 75 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@rouvitu@  kirjoitti:

Oisko tulossa muutosta! Telialla näyttää kestävän sopimusten kanssa.


Viaplayn osalta olemme käyneet sopimusneuvotteluja, mutta tässä kohtaa asiasta ei ole uutta kerrottavaa. Keskusteluja kuitenkin jatketaan, ja pyrimme löytämään molemmille osapuolille sopivan ja mieluisan ratkaisun. Toistaiseksi tällaista ei tosiaan ole löytynyt!

 

Viaplaysta keskusteltiin tovi sitten myös Telia TV & Liiga -kyselytunnilla, ja tiedostamme kyllä että tämä on kovasti toivottu palvelu. Toivotaan että tämän suhteen sopimus vielä syntyisi, tiedotamme varmasti täällä asiasta jos tilanteeseen saadaan muutosta!

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

kayttaja2525
Uusi jäsen
  • 5 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hämmästyttävää asiakkaiten aliarvioimista ja halveksuntaaTelian taholta. Tätä viestiketjua kun lukee, niin Viaplay palvelua Viasat paketin tilaajille on kyselty vuodesta 2015 lähtien? Mitään ei ole tapahtunut neljään (4) vuoteen?????, paitsi se että kilpailijat ovat ottaneet Viaplay palvelun osaksi Viasat paketin tilausta.

 

Kysynkin vaan Telialta, mitä te pelleilette? Uskoisin monella olevan johtopäätösten aika...

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @kayttaja2525 ja tervetuloa Yhteisöön! Neuvottelupöydässä on aina kaksi osapuolta ja paljon asioita, joista pitää päästä yhteisymmärrykseen. Sen tarkemmin emme voi neuvottelujen sisältöä avata, mutta näillä näkymin Viaplay ei ole tulossa asiakkaillemme ainakaan ihan lähiaikoina. Sopimukseen toki pyritään jatkossakin, mutta aikataulua emme pysty lupaamaan. Tiedän, ettei tämä ole se vastaus mitä moni toivoisi, mutta tämä on tilanne tällä hetkellä.

kayttaja2525
Uusi jäsen
  • 5 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ymmärrän,

kiitos nopeasta vastauksesta.

 

Tämän ketjun ensimmäinen viesti 4-vuotta sitten. Onkohan oikeasti neuvoteltu?

Muut operaattorit ovat neuvotelleet Viaplayn tilaukseen kuuluvaksi, mutta Teliassa neuvoteltu 4-vuotta ja jatkuu ja jatkuu...

 

Noh, melko helppo arvata kenen halukkuudesta Viaplayn lisääminen Viasat pakettiin tämä kertoo?