Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63891
Kirjoituksia 174017

Viasat xtra kanavat ei toimi



Highlighted

Viasat xtra kanavat ei toimi

Kommentaattori
Viestejä 37 kpl

Viasat xtra kanavat ei toimi

1/28

1-2.12 välisen yön NHL pelit eivät näkyneet. Mistä johtunee?

Ensi yönäkin on pelejä, n. 02.00 alkaen, näkyyhän?

 

Edit ReOlivia: Muokattu otsikkoa

0 tykkäystä
27 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 27 kpl

11/28

Mun MixM pakettiin kuuluvista kanavista kaksi oli syksyllä yli kolme vuorokautta pimeänä samaan aikaan. Sain seuraavaan laskuun pienen hyvityksen. Nyt siis neljä kanavaa ovat olleet kolme vuorokautta pimeänä. Täytyypä chatata asiakaspalveluun ja pyytää taas hyvitystä.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 717 kpl

12/28
@James12  kirjoitti:

Nyt kolmas yö.peräkkäin kun näkyy kuva vain xtra1 kanavalla..muut pimeenä 

 

Millä yhdistelmällä yrität katsoa Viasat Xtra1 -kanavaa? Eli oletko yrittänyt katsoa esim. Hybridin vai kaapeliyhteyden kautta? 

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 717 kpl

13/28

@Heponi58  kirjoitti:

Mun MixM pakettiin kuuluvista kanavista kaksi oli syksyllä yli kolme vuorokautta pimeänä samaan aikaan. Sain seuraavaan laskuun pienen hyvityksen. Nyt siis neljä kanavaa ovat olleet kolme vuorokautta pimeänä. Täytyypä chatata asiakaspalveluun ja pyytää taas hyvitystä.


Mitkä kanavat sinulla ei Mix M -paketista näy?

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 27 kpl

14/28

Keskustelun aihehan on pimeät Viasat xtra kanavat.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 469 kpl

15/28

@Heponi58  kirjoitti:

Keskustelun aihehan on pimeät Viasat xtra kanavat.


Näitä Viasatin NHL Xtra kanavia ei ole mahdollista valita Mix M -pakettiin, eli nyt on sinun tapauksessa kyse jostain muista kanavista. Oletko kenties tehnyt jotakin muutoksia valittuihin kanaviin vai mitkä siellä ei näy? Täältä pystyy tarkistamaan valittavissa olevat kanavat.

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 27 kpl

16/28

Luetun ymmärtämisen taidosta olisi usein hyötyä. 

Kerroin esimerkin, että sain syksyllä hyvitystä laskuuni, kun mixm paketista oli kaksi kanavaa vuorokausia pimeänä.

 

Nyt kun viasat xtra kanavista on ollut neljä kanavaa monta vuorokautta pimeänä toin esille ajatukseni, että aion NYTKIN pyytää asiakaspalvelusta laskuuni hyvitystä.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 469 kpl

17/28

@Heponi58  kirjoitti:

Luetun ymmärtämisen taidosta olisi usein hyötyä. 

Kerroin esimerkin, että sain syksyllä hyvitystä laskuuni, kun mixm paketista oli kaksi kanavaa vuorokausia pimeänä.

 

Nyt kun viasat xtra kanavista on ollut neljä kanavaa monta vuorokautta pimeänä toin esille ajatukseni, että aion NYTKIN pyytää asiakaspalvelusta laskuuni hyvitystä.


Pahoittelut, nyt tuli ilmeisesti luettua vähän huolimattomasti tuo sun alkuperäinen viesti. Homma selkeä, eli nyt tosiaan haasteet koskee näitä Xtra kanavia.

 

Onko sinulla kaapelikortti vai Telia TV -digiboksi käytössä?

0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 503 kpl

18/28

@Heponi58  kirjoitti:

Luetun ymmärtämisen taidosta olisi usein hyötyä. 

Kerroin esimerkin, että sain syksyllä hyvitystä laskuuni, kun mixm paketista oli kaksi kanavaa vuorokausia pimeänä.

 

Nyt kun viasat xtra kanavista on ollut neljä kanavaa monta vuorokautta pimeänä toin esille ajatukseni, että aion NYTKIN pyytää asiakaspalvelusta laskuuni hyvitystä.


Tarkoitatko mix m pakettia kaapelissa vai jossain teliatv:ssä?.Teliatv:hän näkyy ilmeisesti iptv:nä siinä digiboxissa(Noi kanavat tulee sen nettipiuhan kautta ei sen tv piuhan kautta) ja se näkyy myös tietokoneella telitv appsilla sekä selaimessa.Noi voisi nimetä paremmin ettei tule sekaannuksia eli joku mix m paketti olisi kaapelissa Mix M kaapeli ja netin kautta tulevat joku Mix M iptv/netti.

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 27 kpl

19/28

Kaapelikorttihan mulla.

Toistasataa kuussa kun maksan paketeista, olisi suotavaa, että

saiisi vastinetta.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 717 kpl

20/28

@Heponi58  kirjoitti:

Kaapelikorttihan mulla.

Toistasataa kuussa kun maksan paketeista, olisi suotavaa, että

saiisi vastinetta.


Tarvitsisimme asiakastietoja tähän katsoaksemme, onko siellä mikä tilanne. Voisit ottaa yhteyttä meihin Yhteydenottolomakeen kautta.  Pääsisimme katsomaan täältä Häiriöilmoituksien puolelta, mikä siellä on vikana. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.