Viasatin kanavat Soneran Mobiiliviihteessä

  • 20 April 2015
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,


 


no nyt näyttää löytyvän Viasatin kanavat ja ohjelmakirjastot myös SV netti- ja mobiilipalvelussa. Hieno homma! 


 


Koska saan aktivoitua ne siellä? Omilla sivuilla ei ollut vielä kanavapakettilisassa ko. vaihtoehtoa.


 
Edit NikoNo: Otsikko muokattu tiiviimmäksi


8 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@legion5000 kirjoitti:

Hei,


 


no nyt näyttää löytyvän Viasatin kanavat ja ohjelmakirjastot myös SV netti- ja mobiilipalvelussa. Hieno homma! 


 


Koska saan aktivoitua ne siellä? Omilla sivuilla ei ollut vielä kanavapakettilisassa ko. vaihtoehtoa.


 




Näiden aktivointi onnistuu Omien sivujen kautta jo tälläkin hetkellä. Pakettien aktivoiminen edellyttää, että asiakkaalla on Viihdepaketissa jokin Viasatin paketeista (Viihde, Sport tai Kulta). Näitä Viasatin paketteja ei ole mahdollista saada Mobiiliviihteeseen jos asiakkaalla on jokin yhdistelmätuote, kuten Nelonen paketti + Nelonen pro extra + Viasat sport. Tämä mahdollisuus koskee siis vain näitä Viasatin omia paketteja.

Koitti päivä, jolloin vihdoin saan Viasatin lätkät ja muut mobiiliin. Mutta eihän se nyt ihan mennytkään kuin Strömsössä. Tilaan Sonera viihteeseen maksukanavia, on Spotify ja nettiliittymä. Noin 95 €/kk. Ja sitten minulle kerrotaan, ettei ne Viasatin kanavat kuulukaan minulle mobiiliin, koska minulla on Nelosen ja Viasatin yhdistelmä kanavapaketti. Siis mitä? Tarjottiin mahdollisuutta eriyttää Nelosen paketti ja Viasat-kulta. Lopputuloksena kk-maksuun noin 15 euron nousu. Mistä syystä? 15 vuotta olen ollut Soneran asiakas kaapeli- sekä IPTV-puolella ja aina on homma toiminut. Tää on lopun alkua omalle Sonera-asiakkuudelleni. Ja alunperinhän mobiilissa piti nähdä kanavat, joista maksat boxipuolella. Eikö niin?
Kauan kaivatut Viasatin kanavat saatiin mobiilin puolelle. Tilaan Viasat-kullan ja Nelonen paketin extroineen yhdistelmäpakettina. Sitten on laajakaista ja Spotify teidän kautta. Noin 95€/kk. Sitten te Soneralla kerrotte, etten ole oikeutettu noihin Viasatin mobiilikanaviin tuolla hieman alle satasen satsauksella per kuukausi.Pitäis kuulemma "eriyttää" nuo kanavapaketit. No seuraus on noin 15€/kk lisämaksua tismalleen samoista kanavista?! Onks täs enää mitää järkee? Tulkaa nyt joku sieltä selvittämään tää! Ei kiinnosta mitkään "sopimustekniset syyt"-selitykset. Haluan vastauksia!
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Ymmärrän hyvin, että asiakkaiden mielestä tuo kuulostaa hölmöltä kun ei saa Mobiiliviihteeseen samoja kanavapaketteja kuin Viihdepaketissa. Joudumme kuitenkin toimimaan voimassaolevien sopimusten puitteissa ja tarjoamaan vain sellaisia pakettivaihtoehtoja, mihin meillä löytyy oikeudet. Olemme toki joustavia pakettimuutosten osalta, mikäli asiakkaat haluavat jotakin päivityksiä tehdä. Tärkeintä on kuitenkin, että asiakkailla on sellaiset paketit käytössään, mitkä itse haluaa pitää.

Eipä näy omilla sivuilla viasatin pakettia. 

Huomasin kanavakartassa tämän mahdollisuuden,kun on viasat viihde kaapelikortilla mtv totalin lisäksi.Kirjauduin omille sivuille->auki chat palvelu (jonotusaika 1min tällä kertaa) kerroin että haluan mobiiliin veloituksetta viasat viihteen.Palvelu oli käytössä 5min. kuluttua.Hetken kuluttua tulee sähköpostiin vahvistus että palvelu maksaa 19,95e/kk.Uudestaan yhteys chatin kautta,asia korjattiin ja sähköpostiin tuli uusi vahvistus jossa mainitaan että palvelu on ilmainen ja voimassa toistaseksi.Itse joutui olemaan aktiivinen että kaikki meni niin kuin piti,lopputulokseen olen kuitenkin tyytyväinen,kiitos :smileytongue:

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Hienoa @MamaS66, että sait palvelun tilattua, vaikka matkalla olikin hankaluuksia.

@steve123 epäilisin, että sinulla on tuollainen yhdistelmäpaketti Nelonen + Viasat, jolloin ei ole mahdollisuutta saada Mobiiliviihteeseen näitä Viasatin kanavia. Meidän asiakaspalvelu voisi tarkistaa tilanteen ja tarvittaessa päivittää paketit sellaiseen muotoon, että ovat sinulle sopivat. Voisit laittaa viestiä asiakaspalveluun FacebookinTwitterin tai omien sivujen kautta.

Kyseessä ei ole mikään combo mut laitoin facebookkiin viestiä tästä. Nyt odottelen jotain tapahtuvaksi. Hieman on hankalaa kyllä tämä toiminta. Satuin tämän klaanin kautta huomaamaan että mobiiliinkin on viasat saatavissa ja sit se ei edes näy siellä mistä sen pitäis nappia painamalla saada aktivoitua eli omilta sivuilta. Hieman on nyt hakusessa homma mut eteenpäin sano Mannerheim. Hauskaa päivänjatkoa teillekin!

Vastaa