Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Samb0o
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viihde iOS-laitteessa ja virheilmoitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Soneraviihde lopetti toimimisen tänään ja ei pelaa vaikka sammutin padin ja asensin vielä ohjelman uudestaan. Heittää virhekoodia cv11:73010

 

onkos tällaista muilla tullut vastaan?

 

EDIT Tero: Vaihdoin otsikon iPadissa --> iOS-laitteessa

20 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2604 custom-general.kudos
  • 4135 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto

Tuolta voit jättää yhteydenottopyynnön tai omilta sivuilta chatin kautta ota suora yhteys palveluneuvojaan ( ne puhekuplat siellä vasemmalla ylhäällä omilla sivuilla ). Ei ehkä kannata tänne yleiselle keskustelupalstalle omaa puhelinnumeroa laittaa, koska tätä kautta ei voi henkilökohtaisia asioita hoitaa.

 

 

Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5970 custom-general.kudos
  • 5662 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moro @Villeveh ja tervetuloa Klaaniin 🙂

 

Täältä löydät kaikki yhteydenottotavat, suosittelen tässä tapauksessa että täytät Omien Sivujen kautta vikailmoituksen taikka sitten sivun alaosan kautta naputtelet yhteydenottopyynnön -> linkki.

 

Täällä Klaanissa juttelemme asioista yleisellä tasolla mutta soittopyyntöä tai vaikka vikaria ei ikävä kyllä tätä kautta saa etiäpäin. Poistin viestistäsi henkilötiedot, niitä ei ole hyvä jakaa netissä -> linkki.

 

Ymmärrän että olet vihainen, jos palvelu ei pelaa ja aspaa/vikapalvelua ei saa kiinni. Mutta on meillä tosiaan myös noita muita yhteydenottotapoja niin saadaan homma muita kanavia pitkin pakettiin.

 

Edit: @kiisseli67 oli nopeampi 🙂

Tero, Yhteisömanageri


Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!

K12345678910
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt sama ongelma ipadissä, virhekoodi cv11:73010. Mikään kanava ei näy mobiilissa Sonera viihteessä

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2604 custom-general.kudos
  • 4135 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jätä yhteydenottopyyntö Soneralle ja valitse kohta vikatilanne : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 145 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Morjesta ketjuun!

Näistä iOS-laitteista tulee nyt kahdenlaista virheilmoitusta ja näistä toinen on korjattavissa itse ihan ohjelmiston uudelleenasennuksella. Toisen ongelman hoitaminen vaatii vikapalveluun yhteydenoton yllämainituin keinoin. Joko vikailmoituksella tai tuolla yhteydenottopyynnöllä, molemmat käy.

Elikkäs, virheilmoituksella CV11:70001, ongelman korjaa Mobiiliviihde-sovelluksen uudelleenasennus. Uusin versionumero iOS-laitteille on 2.2.0. Voi kuitenkin olla tarpeen poistaa vanha sovellus ja asentaa se sitten uudelleen. (Jos nyt käy niin ettei tämä auta niin luonnollisesti kannattaa vikapalveluun ottaa yhteyttä)


Sitten Virheilmoituksella CV11:73010 joudutaan turvautumaan vikapalveluun. Tämä vikailmoitus tarkoittaa että mobiiliviihteen käyttäjätunnus on jumissa laitteessa ja se täytyy manuaalisesti vapauttaa vikapalvelun kautta. Tämän jälkeen on hyvä vielä varmistaa että uusi sovellusversio on asennettuna ennen tunnusten syöttämistä.

 

Kertoilkaas onko näistä ohjeista apua ja/tai ilmeneekö jotain muuta!

Tiilikasa
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla tulee välillä virhekoodi Cb11:3102, joka lähtee pois käynnistämällä puhelimen uudestaan.

 

Ei mitään hajua mistä johtuu, eikä miten (muuten) sen voisi korjata tai kiertää.

 

wp_ss_20151026_0001.jpg

Pekka_Koo
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Tiilikasa kirjoitti:

Minulla tulee välillä virhekoodi Cb11:3102, joka lähtee pois käynnistämällä puhelimen uudestaan.

 

Ei mitään hajua mistä johtuu, eikä miten (muuten) sen voisi korjata tai kiertää.


Sinulla on ilmeisesti Windows-puhelin käytössä? Oletko kokeillut poistaa ja asentaa sovellusta uudelleen? Jos ongelma jatkuu edelleen, jätä vikailmoitus Omilta Sivuilta niin selvitetään asiaa tarkemmin.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Turde
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Aivan sama virheilmoitus minullakin. Viimeksi jäi formulat näkemättä ja ilmeisesti Meksikon kisakin jää näkemättä. Palvelua nimenomaan mainostettiin F1 formuloilla. Miten Sonera meinaa hyvittää asian ? Näkyykö palvelu tulevaisuudessa vai pitääkö vaihtaa operaattoria.
NikoNo
Telialainen
Telialainen
  • 457 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Turde kirjoitti:
Aivan sama virheilmoitus minullakin. Viimeksi jäi formulat näkemättä ja ilmeisesti Meksikon kisakin jää näkemättä. Palvelua nimenomaan mainostettiin F1 formuloilla. Miten Sonera meinaa hyvittää asian ? Näkyykö palvelu tulevaisuudessa vai pitääkö vaihtaa operaattoria.

Tuosta kannattaisi laittaa vikailmoitus omien sivujen kautta, niin pääsevät tutkimaan asiaa. Samalla voi toki sopia myös hyvityksistä, mikäli siihen löytyy peruste. Toivottavasti tuo ongelmaa ratkeaa sinullakin ihan pikaisesti!

korpera
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Törmäsin samaan vikaan ja korjaus asiaan on soittaa tekniseen asiakaspalveluun (vikapalveluun), jossa nollaavat viihdepalvelun käyttäjätiedot palvelimelta. Sinun pitää sen jälkeen poistaa iOS-laitteesta Viihde-sovellus, asenna se sitten App Storesta uudelleen ja kirjaudu sisään. Minulla lähti toimimaan tällä konstilla. Kiitos vikapalvelulle!