Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Samb0o
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viihde iOS-laitteessa ja virheilmoitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Soneraviihde lopetti toimimisen tänään ja ei pelaa vaikka sammutin padin ja asensin vielä ohjelman uudestaan. Heittää virhekoodia cv11:73010

 

onkos tällaista muilla tullut vastaan?

 

EDIT Tero: Vaihdoin otsikon iPadissa --> iOS-laitteessa

20 vastausta
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 471 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuossa on ihan yleinen vika, koskee siis meidän mobiiliviihdettä sekä IOS -laitteita.

Tää on selvityksessä, vikatiedotteista voi seurata tilanteen etenemistä. 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Samb0o
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tätä vikaa ei ole ilmeisesti saatu vieläkään korjattua? Onko arvio milloin? Ei huvittais maksaa palvelusta joka ei ees toimi.

KalleHa
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 148 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vika on vielä meillä selvityksessä ja tarkempaa arviota aikataulusta ei ole antaa. Suosittelisin tekemään vikailmoituksen tuosta viasta Omien sivujen kautta, niin saa heti ilmoitusta, kun vika on korjattu.

Pingviini8
Uusi jäsen
  • 2 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ihme tapahtui ja olisi kerrankin ollut aikaa katsoa HBO:ta. Mutta mitä vielä, samaa erroria pukkaa kuin muillakin. Ensimmäiset valitukset on näköjään tullut jo useampi päivä sitten. Voisitteko palkata vielä toisenkin henkilön sinne tekniseen tukeen niin ei tarvitsisi viikon välein ihmetellä kun joku Viihteen ominaisuuksista ei toimi.

Samb0o
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo kiitti mulle riitti. Onneks hbo saa toista kautta

Titanisaa
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuolta vikailmoitusosiosta ei löydy tästä tietoa. Koska saatte tämän korjattua? Kohta mobiiliviihde ipadissa ollut jo viikon pimeänä ja vikailmoitus Cv11:73010 vaan on ja pyyy.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5970 custom-general.kudos
  • 5662 custom-general.replies
  • 45 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt en pääse mitään tarkistamaan kun kello on jo paljon mutta itse olen käyttänyt viihdettä omalla iPadillani joka päivä eikä tässä ole ollut ongelmia.

 

Vika&Häiriö-tiedotteissa tuo mainitaan mutta korjattujen vikojen puolella, arvioitu korjausaika näyttää olevan 15.10.

 

Tähän pitää meillä palata huomenna.

Tero, Yhteisömanageri


Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

UUTTA: Yhteisössä kerätään nyt pisteitä - voit voittaa palkinnon!

TuomasTi
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 5 custom-general.kudos
  • 73 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tätä virhekoodia cv11:73010 ei tosiaan esiinny kaikilla.

Teillä kellä tämä vielä tulee, olkaa yhteydessä vikapalveluun esimerkiksi omien sivujen kautta.

Kyseisiin liittymiin tehdään pieni korjaus, jonka jälkeen viihteen tulisi taas toimia normaalisti.

Villeveh
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Piiitkästä aikaa mahdollisuus katsoa valioliigaa jas sit tää *******n *******a palvelu ei toimi ja asiakaspalvelustakaan ei osata auttaa. Laskutussysteemit toimii aina 100 prosenttisesti ja rahat kyllä kelpaa mut palvelut ei toimi, Asiakaspalvelu ei pelaa, aina pitää jonottaa ja ootella ja säätää ite mut silti ei toimi. Hei Sonera soita mulle ja palvele mua tai irtisanon kaikki puhelimet, netit, laajakaistat, soneraviihteet, spotifyt jne mitä teidän kautta on otettu. Ja lisäks soitan Hannu Karpolle.

 

Edit Tero: poistin viestistä yhteystiedot