Virhekoodi Koodi 722 Telia TV -digiboksilla

  • 16 June 2022
  • 9 kommenttia
  • 101 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Hei!


En pysty katselemaan mtv3 tallenteita digiboksinkautta tv:stä. (Emmerdale, Salatut elämät) virhekoodi 722.


Muiden kanavien tallenteet näkyvät.


Teliatv sovelluksen kautta toimii.


 


----


Muokkaus SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu


9 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Meillä oli toissapäivänä harmillinen häiriö Telia TV -digiboksipalvelussa, jonka vuoksi MTV3:n ohjelmat eivät joko tallentuneet lainkaan, tai eivät suostuneet aukeamaan. Yrititkö eilen katsoa juuri toissapäivänä tehtyjä tallennuksia? Tällöin saamasi virhekoodi johtuu varmasitkin tästä! Tallenteita ei ikävä kyllä digiboksille saada näin jälkikäteen kuntoon, mutta ovat toki sovelluksen kautta katsottavissa.


 


Pahoittelut vielä häiriöstä! Täältä löydät myös näin jälkikäteen asiasta häiriötiedotteen.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Hei!

Kyseinen vika uusiutui jälleen. Yhden päivän ajan välillä toimi???

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@rekyl  kirjoitti:

Hei!


Kyseinen vika uusiutui jälleen. Yhden päivän ajan välillä toimi???


 




Oletko ottanut digiboksin johdon pois seinästä 10sek ja laittanut takaisin? Toivon, että ottaisit yhteyttä meidän asiakaspalvelun chat-puolelle, mistä tehtäisiin Häiriöilmoitus aiheesta tutkittavaksi. Tuo on kuitattu valmiiksi eilen, eli häiriö oli päällä kolmen päivän ajan viime viikolta. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

Ei auta virrankatkaisut.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Joo ei toimi täälläkään vaikka mitä tekisi. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@rekyl  kirjoitti:

Ei auta virrankatkaisut.




Okei, hyvä kuitenkin kun testasit! 


 


Tällä hetkellä tosiaan tuossa ei näyttäisi olevan mitään yleistä häiriötä todettu, eli meidän olisi tärkeää saada tämä tarkempaan tutkintaan. Pääsisitkö asioimaan esimerkiksi Minun Telia -palvelusta löytyvän chatin kautta (avoinna vuorokauden ympäri)? Voimme sieltä kautta tarvittaessa kirjata häiriöilmoituksen eteenpäin jos emme samantien saa selville missä vika voisi olla! 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@Ocxid  kirjoitti:

Joo ei toimi täälläkään vaikka mitä tekisi. 




Onpa harmillista! Varmistaisin vielä että yritätkö katsoa nimenomaan 16.6. jälkeen tehtyjä tallennuksia ja saat silti tuon herjan? 


 


Meillä oli tosiaan MTV3-tallenteiden osalta häiriö päällä 13.6.-16.6., ja tällä aikavälillä tehdyt tallenteet eivät siis aukene ollenkaan. Häiriö on saatu meidän tietojemme mukaan korjatuksi, mutta kyseisellä aikavälillä tehtyjä tallenteita ei saada näin jälkikäteen valitettavasti kuntoon. Eli antavat kyseistä herjaa yhäkin. 


 


Jos saat herjaa yrittäessäsi katsoa tuon aikavälin ulkopuolella tallennettuja tallenteita, niin suosittelen sinullekin piipahtamaan Minun Telia -asiakassivujen kautta löytyvässä chatissa! Saamme sitä kautta tehtyä asiasta häiriöilmoituksen tarkemmilla tiedoilla ja ottamaan selvitykseen.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Mulla oli 21.6 pari mtv3 tallennusta jotka ei toimineet(722).Aiemmin oli samaa vikaa myöskin.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

@jesse56  kirjoitti:

Mulla oli 21.6 pari mtv3 tallennusta jotka ei toimineet(722).Aiemmin oli samaa vikaa myöskin.


Terve, kyseinen häiriö on nostettu uudelleen korjaukseen ja häiriönkorjaus on edelleen kesken. Kirjasin häiriöstä tiedotteen, jonka löydät oheisen linkin takaa! 
Häiriötiedote 22.06.2022 Telia TV -palvelun tallenteissa MTV3 -kanavan osalta häiriöitä

Vastaa