Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Memmus
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Virhekoodi712

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lakkasi tv näkymästä muutama tunti sitten. On resetoitu ja irrotettu johtoja eikä mikään auta. Mitäs nyt? Virhekoodi 712 vaan jatkuu

1 vastaus
Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Netti ilmeisesti kuitenkin toimii modeemin kautta? Kokeile vielä resetoida palvelureititin painamalla reset-kolosta pohjaan noin 20 sekuntia ja resetoi myös digiboksi näiden ohjeiden mukaan.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7