@Lotta_P kirjoitti:
Olen Lotta ja vastaan Sonerassa mm. kanavapakettien sisällöstä niin Sonera Viihteessä kuin kaapeli-tv:ssäkin.
Terve Lotta! Vastaatko sä myöskin näistä kadonneiden kanavien korvaavista kanavista? Mä nimittäin haluaisin, että joku selittäsisi mulle tätä Mix M paketin kanavien korvaamista.
Mix M kanavista katosi muistaakseni seuraavat kanavat täällä kaapeli TV:n puolella:
-Animal Planet
-Discovery Channel
-Discovery Science
-Discovery World
-Investigation Discovery
-TLC
-Eurosport 2 (SD/HD)
Lisäksi katosi aiemmin kaapelikortin hintaan sisältynyt Eurosport (SD/HD)
Näitä kanavia korvaamaan avattiin kaikille kaapeli tv asiakkaille, siis myös niille joilla ei Mix M pakettia ole, seuraavat kanavat:
-Viasat History
-Viasat Explore
-Viasat Nature/Crime
-MTV Sport 1.
Jokseenkin surkuhupaisaa on, että noistakin kanavista Mix M asiakas on jo aiemmin halutessaan voinut valita kaksi ensimmäistä. Käytännössä te siis annoitte Korvaaviksi kanaviksi kaksi heikkotasoista kylkiäiskanavaa. Lisäksi, koska tämän edun saavat kaikki kaapeliasiakkaat, ei Mix M paketin tilaajille annettu itse asiassa yhtään mitään.
Nyt tilanne on jatkunut jo kaksi viikkoa ja teillä on kaiketi ollut jo aikaa näitä pohdiskella, niin haluaisin kysyä, että onko tuo korvauspaketti mielestänne riittävä Mix M paketin tilaajille?
Haluaisin myös tietää, että onko mielestänne asianmukaista lähettää asiakkaille täysimääräisiä laskuja Mix M paketista, kun paketin sisällöstä on teidän yksipuolisella sopimusrikkomuksella viety merkittävä osa paketin tärkeimmistä kanavista?