"
Kanavat poistuvat jakelusta jakeluoikeuksia koskevien neuvotteluiden kariuduttua. Neuvotteluissa pyrimme loppuun asti löytämään asiakkaillemme parhaan mahdollisen ratkaisun siinä kuitenkaan onnistumatta."
, sanoo Sonera, mikä kylläkin on täyttä tuubaa.
Paras ratkaisu olisi tietenkin, että tilanne olisi jatkunut samana kuin ennen 1.4., eli lauseessa oikeasti tarkoitetaan, että pyritään löytämään Soneralle paras eli halvin ratkaisu eikä asiakkaalle.
Laskutuksen muuttuessa ilmoititte asiasta oikein hlökohtaisella kirjeellä, vaikkei muutoksella ollut mitään merkitystä.
Miksi ette ilmoittanut tästä palveluheikennyksestä etukäteen, jotta asiakkaanne olisivat voineet tehdä tarvittavat muutokset ja nämä mainitut kanavat näkyisivät jo toisen palveluntoimittajan kautta?
Todella luokatonta ja puutteellista asiakaspalvelua Soneralta.