Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64892
Kirjoituksia 176482

discovery ei näy



Highlighted

discovery ei näy

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

discovery ei näy

1/248

on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?

montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy

sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport

Vastaa
0 tykkäystä
247 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 734 kpl

2/248

Moro @JKVA 

Nyt on vähän ikävämpää kerrottavaa, Discovery ja Eurosport ovat sopimusteknisistä syistä poistuneet jakelustamme 1.4. alkaen. Tästä on tarkempaa tietoa sivuillamme. Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme löytämään asiaan ratkaisun mahdollisimman pian!

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

3/248

siis mitä? kaikki seuraavatko noin vain vain lakkas näkymästä?

Tilanne koskee seuraavia kanavia: Animal Planet, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Investigation Discovery, TLC, Eurosport (SD/HD), Eurosport 2 (SD/HD), Animal Planet HD ja Discovery Showcase HD.

 

Ei oo todellista maksut maksettu ja ykskaks 10 kanavaa pimeenä?

 

Vastaa
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 30 kpl

4/248

Siis tärkeimmät katsomani kanavat ovat pimeänä. Paljonko on hyvitys kuukausimaksuun?

Mitä kautta nuo kanavat saa näkymään ilman Soneraa, mutta ilmaiseksi tai soneran maksamana?

Onko muitakin kanavia pimenemässä?

Onko tapahtunut rikos (jonkinlainen petos tai sopimusrikkomus) asiakkaita kohtaan?

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

5/248

Onko tämä aprillipilaa vai aikamoisen epäonnistunutta palvelua? Meillä Discovery-kanavapaketti, maksullinen, ja nyt sitten vain ilmoitetaan, että etpä voikaan katsoa sitä. Aivan sama miten nopeasti ratkaisu löytyy, kun kanavat eivät näy, ette varmastikaan niistä laskussa veloita? En tuosta violetista televisioruudusta ja informaatiotekstistä aio senttiäkään maksaa, justiinsa vapaapäivänä kävin teekupillisen kanssa nauttimaan Discovery-paketin ohjelmista, että mitäs sieltä tulisi, ja tämmöinen pläjäys. Todella turhauttavaa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 734 kpl

6/248

Kunpa olisikin aprillipila, sen verran ikävä tilanne kaikille. Tiedotamme korvaavista kanavista tai mahdollisista hyvitysratkaisuista mahdollisimman pian!

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

7/248

@MiaSL kirjoitti:

Kunpa olisikin aprillipila, sen verran ikävä tilanne kaikille. Tiedotamme korvaavista kanavista tai mahdollisista hyvitysratkaisuista mahdollisimman pian!


siis eihän korvaavat kanavat tuo lempi ohjelmia takaisin?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

8/248

@puolituttu kirjoitti:

Siis tärkeimmät katsomani kanavat ovat pimeänä. Paljonko on hyvitys kuukausimaksuun?

Mitä kautta nuo kanavat saa näkymään ilman Soneraa, mutta ilmaiseksi tai soneran maksamana?

Onko muitakin kanavia pimenemässä?

Onko tapahtunut rikos (jonkinlainen petos tai sopimusrikkomus) asiakkaita kohtaan?


Tilanne koskee seuraavia kanavia: Animal Planet, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Investigation Discovery, TLC, Eurosport (SD/HD), Eurosport 2 (SD/HD), Animal Planet HD ja Discovery Showcase HD.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

9/248

 


@*******aatuutista kirjoitti:

@MiaSL kirjoitti:

Kunpa olisikin aprillipila, sen verran ikävä tilanne kaikille. Tiedotamme korvaavista kanavista tai mahdollisista hyvitysratkaisuista mahdollisimman pian!


siis eihän korvaavat kanavat tuo lempi ohjelmia takaisin?


Niin, korvaavat kanavat eivät tuo suosikkikanavia takaisin. Vuosien mittaan on monia eri kanavapaketteja tarjottu Soneralta, mutta ne eivät kiinnosta, kun haluamme juuri noita Discovery-paketin ohjelmia katsoa. On niin monenlaista ja kiinnostavaa ohjelmaa, sarjoja, joita seuraamme ym. 

 

No, ainakin tässä on se hyvä puoli, että olemme suunnitelleet television katsomisen päivittämistä. Eli on pitänyt pitkään tutkia minkälaisia vaihtoehtoja Soneralle on, nyt nämä muutokset (Discovery-paketti, BBC:n muutokset) ovat innostaneet meidät tutkimaan vaihtoehtoja. Kun kanavat, joita suunnittelin katsovani, eivät näy, käytänkin tämän laiskotteluhetkeni eri vaihtoehtojen tutkailuun. Kiitos Sonera potkusta pyllylle tässä "pitäisi tehdä" -projektissa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 30 kpl

10/248

"
Kanavat poistuvat jakelusta jakeluoikeuksia koskevien neuvotteluiden kariuduttua. Neuvotteluissa pyrimme loppuun asti löytämään asiakkaillemme parhaan mahdollisen ratkaisun siinä kuitenkaan onnistumatta."

, sanoo Sonera, mikä kylläkin on täyttä tuubaa.

Paras ratkaisu olisi tietenkin, että tilanne olisi jatkunut samana kuin ennen 1.4., eli lauseessa oikeasti tarkoitetaan, että pyritään löytämään Soneralle paras eli halvin ratkaisu eikä asiakkaalle.

 

Laskutuksen muuttuessa ilmoititte asiasta oikein hlökohtaisella kirjeellä, vaikkei muutoksella ollut mitään merkitystä.

Miksi ette ilmoittanut tästä palveluheikennyksestä etukäteen, jotta asiakkaanne olisivat voineet tehdä tarvittavat muutokset ja nämä mainitut kanavat näkyisivät jo toisen palveluntoimittajan kautta?

Todella luokatonta ja puutteellista asiakaspalvelua Soneralta. 

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.