Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JKVA
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

discovery ei näy

on vaan ruutu missä lukee kanava pois soneran jakelusta.?

montakohan päivää menee että discoveryn kanavat taas näkyy

sama homma animal planetin kohdalla ja eurosport

247 vastausta
Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lasku tuli kuitenkin täydestä hinnasta. Missä hyvitys??
Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mulle tuli lasku tädestä hinnasta! Ei mitään hyvityksiä 😡😡😡
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

@Leonwilmer Laskussa taitaa olla kuukausimaksut maaliskuulta, ne yleensä laskutetaan aina jälkikäteen. Tarkista vielä, siellä erittelyosassa pitäisi näkyä laskun ajanjakso Hymiö Onnellinen

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Jo tuota "vielä hetken" -fraasia olette hokeneet kaksi viikkoa. Ottakaa mallia Ruotsista ja kysykää sieltä millaisen sopparin ne teki. Ei luulis olevan avaruustiedettä...
Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

No kun ei ollut kk-maksu vaan VELOITUS Mix M -paketista. Ei meitä asiakkaita kannata sentään tyhminä pitää!
esamasa
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@Lotta_P kirjoitti:

Olen Lotta ja vastaan Sonerassa mm. kanavapakettien sisällöstä niin Sonera Viihteessä kuin kaapeli-tv:ssäkin.

 

Olen todella pahoillani kanavien poistumisesta syntyneestä tilanteesta. Vaikka tilanne on edelleen kesken eikä minulla ole oikeastaan uutta kerrottavaa mitä kollegat eivät jo olisi kertoneet, haluan kertoa lyhyesti mistä tilanteessa on kysymys.

 

SBS Discoveryn sopimus oli katkolla maaliskuun lopussa ja uskoimme loppuun saakka että sopu syntyy ja että kanavien jakelu jatkuu ennallaan. Yleisesti ottaen, erilaisia sopimuksia on katkolla koko ajan ja yleensä ne jatkuvat vanhaan malliin. Sen vuoksi sopimusneuvotteluista tai katkoajoista ei ole tapana viestiä, kuten ei monilla muillakaan aloilla. Sopimuksien yksityiskohtia emme luonnollisesti julkisesti voi kommentoida, ne ovat liikesalaisuuksia.

 

Sopimukset ovat aina kokonaisuuksia ja niitä neuvotellaan niin yrityksen kun asiakkaankin näkökulmasta järkeväksi kokonaisuudeksi. Tässä tapauksessa emme päässeet sopuun mutta neuvottelut jatkuvat edelleen koko ajan ja teemme kaikkemme että lopputulos olisi kaikkien kannalta mahdollisimman hyvä.

 

Tiedotimme Suomessa asiakkaille katkosta välittömästi kun vahvistui, että emme päässeet sopimusneuvotteluissa kaikkia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun. Ruotsissa tiedotettiin asiasta asiakkaille vuorokautta ennen Suomea, mutta Ruotsi ja Suomi eivät ole kulkeneet ihan käsi kädessä näissä neuvotteluissa. Valitettavan myöhään tiedottaminen meni, mutta päätimme odottaa kun toivoa ratkaisusta vielä oli. Varoittelu vuorokautta aikaisemmin ei olisi juuri tilannetta parantanut, tiedottaminen olisi ollut myöhässä joka tapauksessa.

 

Toivomme, että tällä viikolla saamme viestittyä tarkemmin tilanteen ratkaisusta. Vielä ei ole sopimusta jonka nojalla voisimme kertoa lopullisesta tuloksesta joten joudumme kaikki odottamaan vielä hetken aikaa.

 

Olen ja olemme tilanteesta hyvin pahoillamme ja voin kertoa että olemme oppineet tästä tapauksesta paljon. Toivon että maltatte odottaa vielä hetken, sitten tiedämme miten tulemme etenemään asioiden suhteen tästä eteenpäin.

 

Yhteistyöterveisin,

Lotta Perander

 

 


Onko teillä jotkut jonotusnumerot siellä neuvotteluissa SBS:n kanssa. Ruotsalaiset on jo sopimuksensa hoitaneet. Onko sopimusvaatimukset Telialla ja Soneralla muka niin erilaisia?

Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Pyytäisivät sen sopimuksen lainaan ruottista jotta voisivat tehä samanlaisen. Melkosia ruudinkeksijöitä....
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

@Leonwilmer Kanavapakettien veloitus menee kuukausittain, eli uusimmissa laskuissa on laskutettu maaliskuuta. Etukäteen näitä ei laskutella. Eikä missään nimessä ole tarkoitus ketään tyhmänä pitää, pahoittelen että sait sellaisen käsityksen vastauksestani Hymiö Surullinen

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Leonwilmer
Kommentaattori
  • 2 custom-general.kudos
  • 32 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksi tuossa laskussa sitten lukee ajalta 1.4.-30.4. Kanava Mix M veloitus???
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

No oudolta kuulostaa kyllä. Otapa yhteyttä meille päin että päästään laskua tarkistamaan. Omilla Sivuilla on Chat auki 24/7, eli sitä kautta onnistuu, tai Facen kautta saat yhteyden privaviestillä.

 

edit: PAITSI ETTÄ nythän lukaisin viestisi vähän turhan hätäisesti, kyseessä oli siis Mix-paketti, eikä Discovery. Discoverysta ei laskuteta huhtikuulta lainkaan ja lisäksi olemme avanneet korvaavia kanavia asiakkaille. Muiden, kuin Discovery pakettien kohdalla tarjoamme korvaavia vaihtoehtoja, ja mahdollisista hyvityksistä tiedotetaan myöhemmin. Tästä on tarkemmin tietoa sonera.fi:llä.

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7