Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JKVA
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

kaikki kanavat pimeenä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

ei mikään kanava näy?

3 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiva että ilmoitit tänne Klaaniin että kanavat pimeänä. 

 

Täältä lainattuna: https://klaani.sonera.fi/t5/Yhteison-saannot-ja/Sonera-Klaani-digitaalisen-elaman-yhteiso/m-p/95618#...

 

Tutustu yhteisömme eri keskustelualueisiin ja niissä käytyihin keskusteluihin ja mieti mille alueelle kysymyksesi kuuluu. Jos aiheesta on jo keskustelua, lisää keskustelusi olemassa olevan ketjuun, pyri välttämään uusien ketjujen avaamista. Otsikoi kysymyksesi ytimekkäästi, probleemaasi kuvaavalla tavalla. Lisää kysymykseesi mahdollisimman tarkat tiedot, mitä on tapahtunut ja miten asia/ongelma ilmenee ja niin edelleen.

 

Ethän lisää viestiisi asiakastietojasi kuten asiakasnumeroa, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta etkä varsinkaan henkilötunnustasi. Laitteen IMEI-koodiakaan ei kannata laittaa näkyviin julkiselle foorumille.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
JKVA
Kommentaattori
  • 5 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

eipä ollut mitään hyötyä taaskaan vastauksesta.

 

joo on resetoitu boksi ja modeemi, ei näy yhtään mitään.

netti toimii normaalisti.

olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miten sinä luulet että joku voi vastata tollaiseen kysymykseen? 

 

Nyt tajuan että kyseessä on Sonera Viihde palvelu digiboxilla, mutta et voinut mainita ollenkaan sitä aloitusviestissäsi. Ihan hyvin voisi olettaa että sinulla Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelu, Sonera Viihde digiboxilla tai KaapeliTV. Suomeksi: Kirjoita kysymys ja kerro tarkasti mitä palvelu asiasi koskee.

 

---

 

Noh Sonera Viihde digiboxi palveluun kun et voi tehdä mitään muuta kuin resetoida ja resetoida, jonka oletkin jo tehnyt. Kun kanavat ei näy, tee vikailmoitus Omilta sivuilta ja odota jos joskus palvelu toimisi taas 🙂

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .