moottoriurheilun seuraamisen vaikeus(kalleus)

  • 10 April 2022
  • 3 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

olen intohimoinen moottoriurheilun seuraaja,olen katsonut esim moto gp sarjan kaikki harjoitukset aika ajot ja kisat jostain 90 luvulta lähtien ja aika ajoin on ollut haastavaa saada niitä näkymään ,tällä hetkellä moto gp sivustolta striimaaminen on ainoa järkevä keino,vuosi maksaa n 130€ eli ei kovin paha.formulat olen seurannut maxilta ja nykyään sieltä tulee myös rallin mm loistavasti kaikki erikoiskokeet,superbiket vaihtelevasti eurosportilta(senkin striimauksen voisi ostaa suoraan ja näkyisi kaikki kun ostaisi eurosportin paketin)noh nyt kun formulat näkyvät vain viasatin kautta ja pitäisi maksaa 40€/kk että saisi katsoa niitä,noin 500€ vuosi pelkästään formuloista!olenkin tullut tulokseen että ne ovat hinnoitelleet itsensä ulos perusduunarin palkoilla,pitäkää formulapaskanne,eihän siellä aja enää kuin valtsu jotain +5 sijoituksista...nämä kanavapaketit ovat ihan älyttömiä kun muutaman lajin seuraamiseen pitäisi ottaa useita kanavapaketteja ja maksaa itsensä kipeäksi,pitäisi olla esim formula paketti järkevällä hinnalla millä ei näkisi muuta kuin f1...PERRRR


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Ymmärrän tuskasi. Oikeudet eri lajeihin on ripoteltu eri kanavayhtiöille, ja se vaatii kyllä melkoisen kattauksen eri paketteja, jotta kaikkien kiinnostavien lajien seuraaminen onnistuu. Jos jotain hyvää täytyy keksiä niin yleensä sopimukset esitysoikeuksista tehdään useaksi vuodeksi kerrallaan. Näin ei tarvitse joka vuosi arpoa eri pakettien välillä. Suosittujen lajien, kuten esimerkiksi formuloiden televisiointioikeudet maksavat hurjasti. Se heijastuu suoraan kanavapaketin hintaan. Ja ehkäpä tuo televisiointioikeuksien hintakin on sitten syynä siihen miksi eri lajit jakautuvat eri yhtiöille. Tämä ihan omaa pohdintaa. 🤔>

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

F1 TV Pro toimii nykyään myös Suomessa, ei tarvii viaplayta hankkia vain yhden lajin takia. Maksaa 109,99 vuodessa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

joo tuo f1 striimaus on järkevämpi kuin viasat kanavapaketti,tästä pitäisi jakaa tietoa joka puolelle niin ottas viasat vähän takkiinsa,*******iaiset..

Vastaa